Pages

Support Penaja

Tuesday, May 24, 2011

Apa sahaja boleh berlaku di India

Posted by mykhalis On 2:00 PM 13 comments

Sebelum ini Khalis ada kongsikan serba sedikit ragam yang terdapat di India, kali ini Khalis kongsikan lagi.

Bukan apa.. walaupun tak berjalan ke sana, kurang-kurangnya kita tahu la jugak ragam di sana.. betul tak??

beca sekolah

sami main bola

pusat amaran kecemasan

cabut gigi

naik bas

lori atas rel keretapi

Auto helicopter

membeli belah dari landasan keretapi

tiket free di tepi pintu

penuhhhhhh

lori pakai gerabak keretapi

polis bawahan kena dukung polis yg power
macam-macam india ni kan??

13 comments:

rasanya gambar ke 4 tu bukan nk cbut gigi la..tp nak ratakan..

kat Malaysia, Ape Pun Tak Boleh..

cuak bro...ptt la kt india sekali xcdent ktapi bribu2 mati..

Part helikopter tu paling 'canggih'. wahaha. Pasni bleh pasang sayap kat keta kancil plak. wahaha

adoi yang penuh kretapi tu, dibawaknya terjatuh.. peh naye je. haha

rakyat depa ni memang ramai gila kan..

sgt scary seh tgk keadaan di india..lg2 bab naik ketapi..sebab tu kalo berlaku kemalangan yg melibatkan ketapi..ramai sgt mangsa kan..

ishkk3.. *geleng kepala* je tgk

boleh lak dok menjual brang kt tepi landasan....dasyat2....

dahsyat tul sampai senget bas tu haa

kepadatan penduduk yg tinggi..dalam ctr hindustan kn slalu tunjuk bas penuh sampai bumbung..gila la dorang survivor. kagum..

ya rabbi! bahaya naik ketapi mcm tu!

dill.

Teruk gila naik kereta api sampai macam tu sekali.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...