Apa sahaja boleh berlaku di India

Sebelum ini Khalis ada kongsikan serba sedikit ragam yang terdapat di India, kali ini Khalis kongsikan lagi.

Bukan apa.. walaupun tak berjalan ke sana, kurang-kurangnya kita tahu la jugak ragam di sana.. betul tak??

beca sekolah

sami main bola

pusat amaran kecemasan

cabut gigi

naik bas

lori atas rel keretapi

Auto helicopter

membeli belah dari landasan keretapi

tiket free di tepi pintu

penuhhhhhh

lori pakai gerabak keretapi

polis bawahan kena dukung polis yg power
macam-macam india ni kan??

Comments

MFI said…
rasanya gambar ke 4 tu bukan nk cbut gigi la..tp nak ratakan..

kat Malaysia, Ape Pun Tak Boleh..
ArulchelseA said…
cuak bro...ptt la kt india sekali xcdent ktapi bribu2 mati..
Kentang_ said…
Part helikopter tu paling 'canggih'. wahaha. Pasni bleh pasang sayap kat keta kancil plak. wahaha
cik sakdi said…
adoi yang penuh kretapi tu, dibawaknya terjatuh.. peh naye je. haha
~nsar~ said…
rakyat depa ni memang ramai gila kan..
chii said…
sgt scary seh tgk keadaan di india..lg2 bab naik ketapi..sebab tu kalo berlaku kemalangan yg melibatkan ketapi..ramai sgt mangsa kan..
Cik TeN10 said…
ishkk3.. *geleng kepala* je tgk
boleh lak dok menjual brang kt tepi landasan....dasyat2....
~~Ticer Wann~~ said…
dahsyat tul sampai senget bas tu haa
Marcella said…
kepadatan penduduk yg tinggi..dalam ctr hindustan kn slalu tunjuk bas penuh sampai bumbung..gila la dorang survivor. kagum..
dill said…
ya rabbi! bahaya naik ketapi mcm tu!

dill.
Miss Tira said…
Teruk gila naik kereta api sampai macam tu sekali.

Popular Posts