Pages

Support Penaja

Thursday, May 26, 2011

Cara selesa tidur di office tengahari

Posted by mykhalis On 2:08 PM 11 comments

Jangan di tanya pada Khalis, Khalis bekerja di pusat komputer,,mengadap games dan internet sepanjanghari..so,, memang sukar menghadapi saat mengantuk..Kalau tangan penat, Khalis boelh tengok cerita melayu di Tonton atau cerita korea di Maaduu..

Tapi mungkin ada readers yang sedang melayan perasaan selepas makan tengahari bukan.. So, apa kata beli alat ini dan anda dapat tidur dengan selesa..hehe



haaa..camne.. selesakan?? hehehe

11 comments:

tak mati ka letak kepala dalam tu??

...lemas sat lagi jenuh nak buat CPR...

cuak aku bro...aku ingt apa je tadi..tiba2 keras trus..

hahahah.. xlemas ke?

erk!! lemas kang camne?

tak mati lemas ke? baik letak atas lantai..tros baring..

xmacam kantoi lak kalo tido cm ni.. dah la menyusah kan diri sendiri.. hahaha

x best tido cenggini....baik wat mcm aku amalkan skrg...
hampar tikar, tido bwh meja...kehkehkeh....

info tentang tidur tengahari di SIHAT SELALU - Faedah Tidur Tengahari

tak best kalau takde selimut, hihi~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...