Cara selesa tidur di office tengahari

Jangan di tanya pada Khalis, Khalis bekerja di pusat komputer,,mengadap games dan internet sepanjanghari..so,, memang sukar menghadapi saat mengantuk..Kalau tangan penat, Khalis boelh tengok cerita melayu di Tonton atau cerita korea di Maaduu..

Tapi mungkin ada readers yang sedang melayan perasaan selepas makan tengahari bukan.. So, apa kata beli alat ini dan anda dapat tidur dengan selesa..hehe



haaa..camne.. selesakan?? hehehe

Comments

kiorsly said…
tak mati ka letak kepala dalam tu??
mOon jOhari said…
...lemas sat lagi jenuh nak buat CPR...
ArulchelseA said…
cuak aku bro...aku ingt apa je tadi..tiba2 keras trus..
Azku said…
hahahah.. xlemas ke?
mas saari said…
erk!! lemas kang camne?
MFI said…
tak mati lemas ke? baik letak atas lantai..tros baring..
xmacam kantoi lak kalo tido cm ni.. dah la menyusah kan diri sendiri.. hahaha
Safwan Saufi said…
x best tido cenggini....baik wat mcm aku amalkan skrg...
hampar tikar, tido bwh meja...kehkehkeh....
armouris said…
info tentang tidur tengahari di SIHAT SELALU - Faedah Tidur Tengahari
is_isaac said…
tak best kalau takde selimut, hihi~

Popular Posts