Mengapa jenayah berleluasa di masa akan datang!!

Semua sedia maklum akhir-akhir ini terlalu banyak jenayah yang berlaku.. adakala ianya berlaku tanpa kita mampu membayangkan mengapa ada orang sanggup melakukannya..

Antara jenayah luar biasa:

Membunuh kerana mencopet beg duit
Merogol kanak-kanak usia 2 tahun
Mencurahkan asid kepada wanita tidak berdosa
Membuang kanak-kanak tidak berdosa..

Kalau difikirkan banyak sebabnya..

Tapi cuba tengok gambar di bawah nie!!

semasa jadi sperma dah pandai menipu.. camne kalau berjaya jadi orang nanti!!! ish ish ish..

 y so serious??hehe

Comments

saya YANA said…
hahaha..sengalnye...
ArulchelseA said…
cuak aku tgok sperma ni..pandai dia ye..sapa la punya tu..hahahaha
Wanie Affandi said…
lawak r muke trollface die!!!
MFI said…
pengajaran dalam cite ni..si laki jangan suka sangat menipu..nnt sperma anda pon kuat menipu..sekian..
Jangan Kalot said…
Sperma berterbangan. HAHA

visit my blog

jangankalot.blogspot.com
Anonymous said…
hahahaha..tulah pentingnyerr sumber pemakanan dan doa ketika bersetubuh..
mOon jOhari said…
Owh...baru ku tahu mengapa jenayah berleluasa...hikhikhik :p
adwafarahin said…
hahahahaha x bole blah :P
~~Ticer Wann~~ said…
nakalnya muka dia... ish ish ishhh
cik sakdi said…
adakah ia bermaksud lelaki=kuat menipu=pentingkan diri = pembongak? haha itu pertanyaan tau. :p
nelly said…
haha ..bersungguh-sungguh nelly nak tau kenapa ~
hahaha
Anonymous said…
Kecik-kecik yang terlalu kecik lagi dah pandai menipu. Haha.
kalau masa sperma pun dah pndai menipu . apatah lagi . kalu dah besaq !!! cis !!!

Popular Posts