Pages

Support Penaja

Wednesday, May 25, 2011

Mengapa jenayah berleluasa di masa akan datang!!

Posted by mykhalis On 5:00 PM 13 comments

Semua sedia maklum akhir-akhir ini terlalu banyak jenayah yang berlaku.. adakala ianya berlaku tanpa kita mampu membayangkan mengapa ada orang sanggup melakukannya..

Antara jenayah luar biasa:

Membunuh kerana mencopet beg duit
Merogol kanak-kanak usia 2 tahun
Mencurahkan asid kepada wanita tidak berdosa
Membuang kanak-kanak tidak berdosa..

Kalau difikirkan banyak sebabnya..

Tapi cuba tengok gambar di bawah nie!!


semasa jadi sperma dah pandai menipu.. camne kalau berjaya jadi orang nanti!!! ish ish ish..

 y so serious??hehe

13 comments:

cuak aku tgok sperma ni..pandai dia ye..sapa la punya tu..hahahaha

lawak r muke trollface die!!!

pengajaran dalam cite ni..si laki jangan suka sangat menipu..nnt sperma anda pon kuat menipu..sekian..

Sperma berterbangan. HAHA

visit my blog

jangankalot.blogspot.com

hahahaha..tulah pentingnyerr sumber pemakanan dan doa ketika bersetubuh..

Owh...baru ku tahu mengapa jenayah berleluasa...hikhikhik :p

hahahahaha x bole blah :P

nakalnya muka dia... ish ish ishhh

adakah ia bermaksud lelaki=kuat menipu=pentingkan diri = pembongak? haha itu pertanyaan tau. :p

haha ..bersungguh-sungguh nelly nak tau kenapa ~
hahaha

Kecik-kecik yang terlalu kecik lagi dah pandai menipu. Haha.

kalau masa sperma pun dah pndai menipu . apatah lagi . kalu dah besaq !!! cis !!!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...