Pages

Support Penaja

Monday, May 23, 2011

Kalau dah dasar pemalas..

Posted by mykhalis On 8:00 PM 33 comments

Orang pemalas cam Khalis memang dapat membayangkan keadaan sebegini tetap akan berlaku..














Camne nak nasihat orang pemalas ni ek??

33 comments:

malas sungguh neh. haha!

dill.

memang la malas..kalau malas tak de ubat kot... :D

ade yg pemals, tp ade gak cm trlebih rajin uh, siap rajin solatip duit sen kat envelope smate2 mls beli setem haha

terlebih makan vitamin M...hihi

adoilaaa,.lawak tol yg penyendal pibtu tu,.haihh,mmg dasar pemalas!,.haha,.klu la pntu tu bley brcakap,.

agak2 la bg lekat duit kat surat tu..eheheh

super duper malas ni.. :)

memang malas tahap gaban ni!
kasi penangan je orang camni...

malas ni ada ubat ke ea?mcm xde je

ish. teruk betol haa perangai dorg ni :D

enche khalis...itu kreatif namanya..bukan pemalas..hahahaha...

adoi ai pemalas beli stem. tulisan pon M. haha

kui3,,ade gak upenye giniiii,ahhahaha..=p

@dill
tula pasal..terserlah kemaslasannya

@apitzhnu itupun pelik tue..sanggup jerkk

@Cik TeN10 yang ataih bako..yg bawah penampoo??

@GeminiGurlz vitamin m tue vitamin malas kee??

@**::CIKNUURUL::** itula pasal..nak bukak penyendal pintu un malas

@missdora memang terserlah kemalasannya

@mommie yuyu ehh..takde ke??aikk..tak beranak lagi ke?

@Marcella kreatif ke?? itu alasan dari si pemalas..wahahhaha

@cikidamemang ada...terbukti sudah

asal boleh je dorang ni kan tak patut betul haha~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...