Pages

Support Penaja

Friday, May 27, 2011

Cara mencegah jenayah di negara China

Posted by mykhalis On 8:04 AM 14 comments

Bagi Khalis?TErbaik










Kalau tak amalkan hudud memang beginilah jadinya.. Khalis nak tanya jujur.. Adakah anda sokong sekiranya undang-undang Hudud diamalkan di Malaysia??

14 comments:

sampai macam tu sekali?? memang malu betul2 nye ni.. huu

cuak aku bro...memang terbaik..demam pnjenyah mcm ni...

hahah... sume orang tau kesalahan kita :)

p/s : aku xsetuju la pasal hukum wudud kat malaysia ni..:)

Hahaha... cara nak menjadi fofular tanpa buang masa sertai pertandingan.

Setuju tetapi ianya untuk umat Islam saja kerana jika dijalankan ke atas orang bukan Islam, mungkin mereka akan bertambah benci terhadap agama Islam.

hooooo.. mantap. banyak faktor nak kene konsider sebelum buat hudud di mesia ni..

terbaru--> SECEBIS DAGING DI MATA KAIL --> .download.

Dulu nak femes kena jadi pejuang, lepas tu femes kena jadi kaya, sekarang ni pulak nak femes kena jadi artis, lepas ni nak femes kena jadi penjenayahla nampaknya. wahaha.

Ape-ape pon,kalau hudud diaplikasikan kat seluruh dunia pun saya sokong inikan pula kat malaysia. kalau dah namenye hukum Allah konfemla yang terbaik. sesungguhnya Allah maha mengetahui.

hadoi...memangla hukum hudud hanya untuk orang islam sahaja...ape la...kalo da kafir tu..lantak dia la nk berzina ke nk minum air setan ke..

siapa yg tak nak terima hukum hudud, bermakna dia menolak hukum Allah. berdosa besar. boleh terkeluar dari islam. fikir-fikirkan lah.

Negara komunis pun tahu hukum hudud still boleh jadi kuasa veto di PBB. Yang negara Islam macam Malaysia still tak sedar diri lagi kepentingan perundangan Islam.

Hukum yang termaktub dalam al-quran adlh yg tbaik.kte sbg owg islam kne skg 110%.ini adlh yg terbaek.tgk la kdr jnyh + mksiat skang.makin parah n menjadi2.xde hukum dnia cptaan british yg bleh tangani sume mslh ni kcuali hkum hudud n qisas je.

kalau di tanya pasal hukum hudud, kita umat Islam mmg kna ikut sepatutnyaa,..Allah yg ciptakan kita, n kita kena larh ikut undang2 yg ditetapkan,..Dia maha mengetahui segalanya,..kita apa taw?? ikut ja larh, da Tuhan suruh,..kalo x kaji mmg xtaw lar,..

sape ckp hukum hudud utk org islam je?pastu utk org islam yg rase hukum hudud ni xpatut dilaksanakan bwk2 la btaubat.kamu tu sape utk menolak hukum Allah?adekah kamu rase kamu lg bijaksana drp Allah?fikir2kn..

bagi ambe laa...tentang Hukum Hudud, sokong atau tidak, sebagai Umat Islam, kita perlu sokong...wajib kalau kita berpegang kepada Al-Quran dan As-sunnah....

malah juga jika kita betul2 menyembah Allah, kita perlu menerima ketetapannya dan terus menyokong perlaksanaan Hukum Hudud ni tanpa kompromi

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...