Cara mencegah jenayah di negara China

Bagi Khalis?TErbaik










Kalau tak amalkan hudud memang beginilah jadinya.. Khalis nak tanya jujur.. Adakah anda sokong sekiranya undang-undang Hudud diamalkan di Malaysia??

Comments

kay_are said…
sampai macam tu sekali?? memang malu betul2 nye ni.. huu
ArulchelseA said…
cuak aku bro...memang terbaik..demam pnjenyah mcm ni...
hahah... sume orang tau kesalahan kita :)

p/s : aku xsetuju la pasal hukum wudud kat malaysia ni..:)
Awan Biru said…
Hahaha... cara nak menjadi fofular tanpa buang masa sertai pertandingan.

Setuju tetapi ianya untuk umat Islam saja kerana jika dijalankan ke atas orang bukan Islam, mungkin mereka akan bertambah benci terhadap agama Islam.
Piah Becok said…
hooooo.. mantap. banyak faktor nak kene konsider sebelum buat hudud di mesia ni..

terbaru--> SECEBIS DAGING DI MATA KAIL --> .download.
Kentang_ said…
Dulu nak femes kena jadi pejuang, lepas tu femes kena jadi kaya, sekarang ni pulak nak femes kena jadi artis, lepas ni nak femes kena jadi penjenayahla nampaknya. wahaha.

Ape-ape pon,kalau hudud diaplikasikan kat seluruh dunia pun saya sokong inikan pula kat malaysia. kalau dah namenye hukum Allah konfemla yang terbaik. sesungguhnya Allah maha mengetahui.
sigauser said…
hadoi...memangla hukum hudud hanya untuk orang islam sahaja...ape la...kalo da kafir tu..lantak dia la nk berzina ke nk minum air setan ke..
Anonymous said…
siapa yg tak nak terima hukum hudud, bermakna dia menolak hukum Allah. berdosa besar. boleh terkeluar dari islam. fikir-fikirkan lah.
Bro Ery said…
Negara komunis pun tahu hukum hudud still boleh jadi kuasa veto di PBB. Yang negara Islam macam Malaysia still tak sedar diri lagi kepentingan perundangan Islam.
morovlizki said…
Hukum yang termaktub dalam al-quran adlh yg tbaik.kte sbg owg islam kne skg 110%.ini adlh yg terbaek.tgk la kdr jnyh + mksiat skang.makin parah n menjadi2.xde hukum dnia cptaan british yg bleh tangani sume mslh ni kcuali hkum hudud n qisas je.
afik said…
kalau di tanya pasal hukum hudud, kita umat Islam mmg kna ikut sepatutnyaa,..Allah yg ciptakan kita, n kita kena larh ikut undang2 yg ditetapkan,..Dia maha mengetahui segalanya,..kita apa taw?? ikut ja larh, da Tuhan suruh,..kalo x kaji mmg xtaw lar,..
Faiz said…
sape ckp hukum hudud utk org islam je?pastu utk org islam yg rase hukum hudud ni xpatut dilaksanakan bwk2 la btaubat.kamu tu sape utk menolak hukum Allah?adekah kamu rase kamu lg bijaksana drp Allah?fikir2kn..
bagi ambe laa...tentang Hukum Hudud, sokong atau tidak, sebagai Umat Islam, kita perlu sokong...wajib kalau kita berpegang kepada Al-Quran dan As-sunnah....
malah juga jika kita betul2 menyembah Allah, kita perlu menerima ketetapannya dan terus menyokong perlaksanaan Hukum Hudud ni tanpa kompromi

Popular Posts