Pages

Support Penaja

Saturday, May 28, 2011

papan tanda toilet yang kreatif

Posted by mykhalis On 9:32 PM 15 comments

Sebelum ini Khalis ada kongsikan papan pintu hotel yang 18sx..hehe.. Khalis malas nak bagi link..sila google kalau anda gatai..kekeke

Kali ini Khalis ingin kongsikan gambar papan tanda bilik air yang memang betul2 kreatif dan menarik.. Kalau kita tengok lambang-lambang yang digunanakan mesti anda tersenyum punya lah..















 punya la macam2 jenis.. sebab tu la,, jauh perjalan luas pemandangan.. kan kan?? cuba gak sekali sekala bercuti cam Khalis.. hehee( padahal dari rompin ke kuantan je..))

15 comments:

haha..klakar pon ade gak..mcm2 la..
pakcik khalis,cik tag pkcik khalis dlm entry^_^

ishhh,kalau silap pandang/tak paham gambau tu susah la, silap ari bulan salah masuk,hahaha...

p/s: cehhhh,ingat jauh merantau,rupa-rupanya dari rompin ke kuantan,dushhh!

aduh. mcm2. hahaha!

dill.

sangat kreatif...kat mana la ada tayang mcm ni ek..nk gk tengok dpn mata

sangat dasyat org yang merekanya tuh.... kretif..

ade yg pelik n lucu.. hihi "_"

yg ne pon lbih krg 18sx jgak. hehe. =)

lm xkcau khalis...skali skala jenguk entry,nakai giless hehe

mcm2 je...kadang2 jumpa tanda High Heel, pastu kasut lelaki..pastu topi ppuan n topi lelaki...

dayang... haha... tu kat kepsi kann? kan? kan?

hehehe...

gile laa... ada yg tak paham.

pizza tu? uhh... blur...

hahahaha...yg gambar siput tu paling kreatif gila. hahahaha~

haha. nasib baek bukan animasi. haha
gambar yng kedua tu agak zasss. haha

Seni Ukiran Pisang

mcm rs lain mcm je gmbr yg ke-10 .maybe perasaan aku je..hmmmm~ klu tgk byk kali,rsnya mcm btl.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...