papan tanda toilet yang kreatif

Sebelum ini Khalis ada kongsikan papan pintu hotel yang 18sx..hehe.. Khalis malas nak bagi link..sila google kalau anda gatai..kekeke

Kali ini Khalis ingin kongsikan gambar papan tanda bilik air yang memang betul2 kreatif dan menarik.. Kalau kita tengok lambang-lambang yang digunanakan mesti anda tersenyum punya lah..















 punya la macam2 jenis.. sebab tu la,, jauh perjalan luas pemandangan.. kan kan?? cuba gak sekali sekala bercuti cam Khalis.. hehee( padahal dari rompin ke kuantan je..))

Comments

Cik Teddy said…
haha..klakar pon ade gak..mcm2 la..
pakcik khalis,cik tag pkcik khalis dlm entry^_^
meaw said…
ishhh,kalau silap pandang/tak paham gambau tu susah la, silap ari bulan salah masuk,hahaha...

p/s: cehhhh,ingat jauh merantau,rupa-rupanya dari rompin ke kuantan,dushhh!
dill said…
aduh. mcm2. hahaha!

dill.
MFI said…
sangat kreatif...kat mana la ada tayang mcm ni ek..nk gk tengok dpn mata
saya YANA said…
sangat dasyat org yang merekanya tuh.... kretif..
amna said…
ade yg pelik n lucu.. hihi "_"
ade plak yg x senunuh..ikhh~
yg ne pon lbih krg 18sx jgak. hehe. =)
queen aida said…
lm xkcau khalis...skali skala jenguk entry,nakai giless hehe
dayang said…
mcm2 je...kadang2 jumpa tanda High Heel, pastu kasut lelaki..pastu topi ppuan n topi lelaki...
Aslina said…
dayang... haha... tu kat kepsi kann? kan? kan?

hehehe...

gile laa... ada yg tak paham.

pizza tu? uhh... blur...
rj Etika said…
hahahaha...yg gambar siput tu paling kreatif gila. hahahaha~
Jangan Kalot said…
haha. nasib baek bukan animasi. haha
gambar yng kedua tu agak zasss. haha

Seni Ukiran Pisang
ada sya said…
mcm rs lain mcm je gmbr yg ke-10 .maybe perasaan aku je..hmmmm~ klu tgk byk kali,rsnya mcm btl.

Popular Posts