Pages

Support Penaja

Wednesday, May 25, 2011

Hari Kiamat yang tak menjadi pada 21 May

Posted by mykhalis On 7:00 PM 16 comments

Berikut adalah koleksi pengiklanan yang di lakukan oleh Harol Camping..seorang pemilik stesen radio.. maklumat lain boleh selak kat sini

Beberapa tahun lepas dia mewar warkan kiamat akan berlaku pada 21 May tahun ini..Khalis tidak mahu bagitau betapa failnya ramalan beliau sampai anaknya mati lemas sebab gembira bebeno tak kiamat.. tapi Khalis ingin tunjukkan betapa gigihnya Harold ni nak menyampaikan kebodohannya..








camne la dia boleh yakin bebeno kan??bodoh piang punya orang.. dan Khalis pasti.. Kalau kat Malaysia berlambak-lambak orang boleh masuk ajaran sesat, kat sana mesti ramai jugak yang percaya kan??

16 comments:

huh! ada ka patut. khurafat btul.

xakan ade orang leh jangka bila judment day tu sbb Allah je tau. hah kan dah mati anak dia. tu balasan tu agaknye, huhu

bodoh piang btoi..hahaha..
terlalu byk sgt mengira..sbb tu la jd mcm tu..

terlampau taksub ngan ramalan bomoh2 dieorang la tu :(

@cik sakdi itula pasal..dia kata jesus bagitau dia

@MFI
mengira takpe..ni taksub tak tentu pasal

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine tau takpe.. tahyul mahyul pun wujud diorang ni kan?

promosi film ke apa ni..cuak aku dibuatnya...

Salah calculating. Alasan tu akan digunakan kembali seperti untuk menutup malu seperti sebelum ini.

bengong !! lpas tuh encik khalis . apa reason dia . judgement day xjadi ???

...dia x buley lak ramal anak dia nak mati...mengOng..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...