Proses penyediaan duit kertas sebelum diedarkan

Mesti yang bekerja di sini jujur gila kan?




Ish..orang yang wat kilang duit ni tak kaya ke ek??

Comments

saya YANA said…
kalau Yana.... Yana rasa takmo jujur... tapi nanti kene tangkap, susah plak... jadi terpaksa lah jujur... hahahaha
Wanie Affandi said…
mesti pengawasan ketat2 giler...
Jangan Kalot said…
Berjuta-juta jutaaa...
as far as i know... setiap kali staf tinggalkn kilang / opis, dia akn di scan

Serius hot! WFTXO@#$%&*!
misz farahniza said…
bestnye pgg duet byk2...
tp...
pegang jela..=(
is_isaac said…
byk gilerr duit..kaya woo..


http://issmyle.blogspot.com/2011/05/ubat-tensiontekanan-jiwa.html
Marcella said…
dapat juga rasa hidup dikelilingi uwang..walaupun sekadar kerja di kilang buat duit..hehe..
aixoruz said…
klu kite photostet xleh ea? hehehee
Awan Biru said…
Kalau duit dari kilang belum saha dan tiada nilai. Sesuatu duit itu perlu melalui bank baru ada nilai untuk digunakan. Jadi, kalau nak seludup pun, tiada guna. Sebab itu ramai orang rompak bank daripada merompak kilang cetak duit.
MFI said…
kertas je lebih..tak terniat la nak curik,,
dwaty said…
aku rasa... dekat kilang ni mesti penuh dengan cctv yang canggih lagi manggih...
larn_rainger said…
itu dekat luar negara..kalau dekat malaysia macam mene lak??
Alan Rizque said…
Tak payah nak susah-susah bayar gaji pekerja..cabut duit yang tengah cetak tu..
dayang said…
wah..kat negara mana ni ek? mesti RM pun dorang wat kat sini..hahaha..
mOon jOhari said…
...kecik2 dulu mak sll cakap "hang ingt mak ni keja cOp duit ka"...hikhikhik
mas saari said…
kalau org tu tak jujur pun tapi konfem dia tak berani nak curi sbb kawalan keselamatan mesti ketat punya!
Lily said…
dh mcm duet jutaria je...

Popular Posts