Pages

Support Penaja

Thursday, May 26, 2011

Proses penyediaan duit kertas sebelum diedarkan

Posted by mykhalis On 11:53 AM 18 comments

Mesti yang bekerja di sini jujur gila kan?





Ish..orang yang wat kilang duit ni tak kaya ke ek??

18 comments:

kalau Yana.... Yana rasa takmo jujur... tapi nanti kene tangkap, susah plak... jadi terpaksa lah jujur... hahahaha

mesti pengawasan ketat2 giler...

as far as i know... setiap kali staf tinggalkn kilang / opis, dia akn di scan

Serius hot! WFTXO@#$%&*!

bestnye pgg duet byk2...
tp...
pegang jela..=(

byk gilerr duit..kaya woo..


http://issmyle.blogspot.com/2011/05/ubat-tensiontekanan-jiwa.html

dapat juga rasa hidup dikelilingi uwang..walaupun sekadar kerja di kilang buat duit..hehe..

klu kite photostet xleh ea? hehehee

Kalau duit dari kilang belum saha dan tiada nilai. Sesuatu duit itu perlu melalui bank baru ada nilai untuk digunakan. Jadi, kalau nak seludup pun, tiada guna. Sebab itu ramai orang rompak bank daripada merompak kilang cetak duit.

kertas je lebih..tak terniat la nak curik,,

aku rasa... dekat kilang ni mesti penuh dengan cctv yang canggih lagi manggih...

itu dekat luar negara..kalau dekat malaysia macam mene lak??

Tak payah nak susah-susah bayar gaji pekerja..cabut duit yang tengah cetak tu..

wah..kat negara mana ni ek? mesti RM pun dorang wat kat sini..hahaha..

...kecik2 dulu mak sll cakap "hang ingt mak ni keja cOp duit ka"...hikhikhik

kalau org tu tak jujur pun tapi konfem dia tak berani nak curi sbb kawalan keselamatan mesti ketat punya!

dh mcm duet jutaria je...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...