Perkara pelik di tepi pantai

Kadang-kadang kesian kat sesetengah orang,, ada yang kalau dpat pergi pantai memang ekslusif gila rasanya.. Maklumlah..setahun sekali.. Tapi sama je dengan orang kampung yang dapat berkaraoke setahun sekali.. jakun jerr..

Kalau macam Khalis ni memang tak heran dah dengan pantai. Yang Khalis akan jakun buat masa sekarang ialah air terjun.. Kalau tak silap dah 5 tahun Khalis tak pergi mana-mana air terjun,.. kesian kan?? kan??

Jomla santai minda malam ni tengok gambar aksi mat salleh di tepi pantai.. jujur cakap..memang ada yang pelik betul!!

Skodeng buntut lembu??

seksiiii..eiiii

apa kejadahnye jaws ni??

pelik betul pakaian renang nie

adehh.. nak ekk ekk pun berdua??

habisla jadi laun kaum asli

lain macam jer nie??

Mesti panas gila kena tanam

ooo mak kooo.. pakaila seluar deerr

inipun cekciii jugak..wahahhaha
memang Khalis tengah berdebar2 nak menunggu pukul 2.30 ni

Comments

amna said…
ish. nak yak p la toilet awam. tepi pantai juge. sigh
Norfidayu said…
tepi pantai, mmg la seksi khalis.

tak de lak nmpak omputih g pantai pakai bju kurung. heheh!
ArulchelseA said…
cuak aku bro...kih kih kih kih..
cik sakdi said…
gambar kedua...lawak gler! haha
mykhalis said…
@amna
tau takpe..berduet lak tue
mykhalis said…
@Norfidayu takde ke? pakai batik/sarung ramai je..hehe
mykhalis said…
@ArulchelseA heheh..awat cuak nie?
saya YANA said…
Yana sangat jakun jumpa pantai... hahaha...

Popular Posts