Trailer Ashton Kutcher untuk penggambaran Two and Half Man

Khalis memang peminat siri TWHM.. Selain dari tonton di Astro World, Khalis juga sanggup mendownload semua episod. Tarikan dalam siri ini ialah kehidupan Charlie yang sangat sempoi, mana taknya, kerja dia komposer lagu iklan atau rancangan tv, gaji besar, duduk di tepi pantai, awek ramai, duit banyak.. tapi segalanya jadi kelam kabut apabila dia ajak adik dia berpindah duduk sekali dengannya.


Tapi itu dulu, itu 8 episod lepas.. Kini Charlie dah takde, dia dah mati.. digantikan dengan watak baru lakonan Aston Kutcher,suami Demi Moore..Walaupun dia tidak akan dapat melawan gaji mingguan yang diperoleh Charlie iaitu RM6juta seminggu(merupakan aktor paling tinggi dibayar dalam rancangan tv) namun Ashton telah diberikan sebuah trailer bertaraf 5 bintang. Kalau korang rujuk trailer Will Smith USD 1.8juta, bagi Khalis, Ashton punya lagi cantik ooo..







Diorang ni betul2 dilimpahkan dengan kemewahan duniakan? Perghhh..tengok jerla rasanya..Trailler ini sangat canggih kerana dilengkapi dengan seistem kawalan yang cukup lengkap malah memudahkan.Contohnya, apabila ada orang ketuk pintu trailer, sistem audio dalam trailer akan dikurangkan supaya orang di dalamnya akan dengar ketukan..hehe

Jom mintak kerja kosong kat Hollywood

Comments

lisa lis said…
adoyai..ni yg jeles ni..huhuhuhuhu~ cam teringin jer..tp dalam mimpi ley la..huhuhuhuhuhu~
mykhalis said…
@lisa lis stuju2.. tengok gambar pun jela

Popular Posts