Pages

Support Penaja

Sunday, August 14, 2011

Gambar Lawak : Tukang tandas ambil mudah kerja mereka

Posted by mykhalis On 2:50 PM 12 comments

Cuba tengok contoh contoh bila ambik tukang tak berapa nak berpengalaman dan mahir.. Memang tak tergamak la nak guna jawabnya










pengajarannya.. ambillak tukang yang pandai.. Jangan jadi cam kat atas nie..

12 comments:

lah. sape la yang buat benda2 ni. memang x guna la. bek la pakai pempes. haha

padah klu bagi kontraktor yang tak bertauliah... huhu

mcm kontraktor umah sy ni la..BANGLA...waduuuuuuuhhhhhhhhhhhh

lawak hahahahahaa gelak aku tengok pic tu...cam mana blh salah bikin..:D

hahahaha..kelakar2x... skit jiwa kalau dpt org yg wat tandas cam ni hahahahaha~

haha tp yg last tu ap yg salah?

@cik sakdihahaha..rajin pulak nak cari pampers

@delarochatula..kena mintak ganti rugi camni

@ABU
agaknya main pakai buat je kot

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...