Gambar Lawak : Tukang tandas ambil mudah kerja mereka

Cuba tengok contoh contoh bila ambik tukang tak berapa nak berpengalaman dan mahir.. Memang tak tergamak la nak guna jawabnya










pengajarannya.. ambillak tukang yang pandai.. Jangan jadi cam kat atas nie..

Comments

cik sakdi said…
lah. sape la yang buat benda2 ni. memang x guna la. bek la pakai pempes. haha
delarocha said…
padah klu bagi kontraktor yang tak bertauliah... huhu
KhaiRin said…
mcm kontraktor umah sy ni la..BANGLA...waduuuuuuuhhhhhhhhhhhh
ABU said…
lawak hahahahahaa gelak aku tengok pic tu...cam mana blh salah bikin..:D
lisa lis said…
hahahaha..kelakar2x... skit jiwa kalau dpt org yg wat tandas cam ni hahahahaha~
Aiza Hamid said…
haha tp yg last tu ap yg salah?
mykhalis said…
@cik sakdihahaha..rajin pulak nak cari pampers
mykhalis said…
@delarochatula..kena mintak ganti rugi camni
mykhalis said…
@KhaiRinkenapa la amik bangla?
mykhalis said…
@ABU
agaknya main pakai buat je kot
mykhalis said…
@lisa lisitu la pasal..wat tekanan je
mykhalis said…
@Aiza Hamidcuba tengok tisu tinggi gile

Popular Posts