Pages

Support Penaja

Monday, August 15, 2011

Kuiz petang ini.

Posted by mykhalis On 3:19 PM 34 comments

Khalis dah cuba dah.. Lepas je baca perenggan ni, sila cari perkataan dan 3 perkataan pertama menggambarkan diri anda..hehe..Cuba la..

Camne.. jujur ek? apa 3 perkataan pertama yang korang dapat?

34 comments:

DAPAT crush, fool & wisdom.. sabar jela. Nseb ada wisdom..hihi

hohohohoho...jumpa banyak... tp 3 jer kan3x????

sy jumpa..mania chat crush ~~~~~ waaa~ boleh wat ayat nih~ hihihihihi~

jumpa leave crush fool...hahah..kantoi jiwe rabak tak abes..ceh

@cheQnOnOtula pasal.. wisdom tu yg mahal tue

@KhaiRintua dan the pun ade.. haha.. kena wat semula ni

@lisa lismesti minay key poh ni.. ahaks

@mykhalis hahahahaha...kalau minah mesti key poh kan3x..hahahahaha>>> katakan tidak.. ><

xmo habaq bleh dak? hihi...

lust crush fool.. wohhh betul ke ni?

@lisa lisyke? ingatkan sopan santun gitu..ahaks

@~~Ticer Wann~~hahha.. tecer sendiri rasa betul ke tak?

secret,crush,fool...maksudnya?

lust, leave, secrets...i likeeee....

@mykhalis hahahaha..sopan masih ada..santun pun masih ada..cewahhh~ pose2 kena jaga adab tertib hik3x...

@mykhalis jawab dalam hati je la soalan Khalis tu.. hohoho...

fool ngan risk. adeh lain tak jumpe. kekeke

@lisa lisyerla tu.. bolan pose je la bersopan dan bersantunnye

@~~Ticer Wann~~wahh..tidak mengiyakan..tidak menidakkan..msteri gitu

@cik sakditakkan jumpa 2 je.. tak macho arr

taknak bagitau..sbb trok sgt.hhahaha

i jumpa yang paling jahat kut,
see-crush-leave... bengong... hahaha...

maniac..passion..balrrdey <--ni rasanya perkataan tapi xtau maksud die haha

dapay follow, kick, bottom.... aku ganas !

These, Crush, Fool.

Tu tiga perkataan pertama Tira nampak..

P/s: Sorry lama menghilang. Tira sangat sibuk baru-baru ni.

dha dapat nihh!!

passion, secret, kiss

MUAHAHAHA *muke ta bsalah*

@cacah wah.. jatuh cinta dalam diam la nie

@dee
ini mesti ada skandal ngan laki orang ni..ahaks

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...