Pages

Support Penaja

Wednesday, August 17, 2011

Creative tak Bertempat : recycle pakaian anda

Posted by mykhalis On 11:56 AM 14 comments

Khalis rasa ini keratan surat khabar dari Rusia. bagaimana mengguna semula pakaian yang kelihatan seperti tidak boleh digunakan lagi. Persoalannya.. sanggup atau tidak?

korang sanggup?hehehe..dari bawah recycle gunakan kat atasla pulakk

14 comments:

hahahaha..mmg x sanggup woo..

hahahahahaaha...tak boleh blah betul!
kedekut benor nak beli baru..

hahahahaha..mmg xsngup..iksh3x.....~

hahaha sengal..tak sanggup weh

Adoiiii dah teruk sgt ke smpai nak recyle blik ? hak3 :D

y ni bukan kreatif, ni inovatif sngt.. haha.. xpe la, tidakla mmbzirkan, bnde boleh pkai lagi.. so ramai2 la bawakkan keatas y dibawah 2.. kih2..

tiada istilah khas utk org camtu haha..

Mmg xsanggup ok?
Hahahaha!! =P

terlebih kreatif sangat lah pulakkk.. haha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...