Pages

Support Penaja

Wednesday, August 17, 2011

Gambar Senyuman paaaaling menarik: Mari cuci gigi kuda

Posted by mykhalis On 4:03 PM 16 comments

Ini adalah gambar bagaimana doktor haiwan akan membersihkan gigi kuda yang biasanya terlibat dalam acara kuda lompat lompat..Apa namanya? Aquesterian.. ye tak?

Pesanan.. gigi kuda memang takkan bersih macam gigi manusia agaknya.. jadi kalau datang loya loya tengok gambar ni tanggung sendiri k?









erkkk..manisnya senyuman mu itu..

16 comments:

hishhh takda mood tgk gigi kuda tu haha

eee...khalis...memang ahhhh...

hohohoho..sekali tgk xda lagi rasa nk loya...2 kali tgk ok2x...dah rasa something..perut mengelodak..hihihihi... better kuar dulu ><

sumpah geli, tak thu kenapa. haha

cuak aku bro..memang kekarat gigi kuda ni.. kih kih kih

cute giler siot kuda ne.. gigi pon teratur jerk... hahaha

Sampai kena guna grinder tu.. Peeergh. Tak ngilu pulak kuda tu yerk.

@KhaiRinsape suruh kuda itu tak gosok gigi

@Ahmad Taufikhahha..sape yg tak geli mmg hebat arr

@Miss Tirahehehe.. kalau ngilupun dia nak wat ape

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...