Gambar Senyuman paaaaling menarik: Mari cuci gigi kuda

Ini adalah gambar bagaimana doktor haiwan akan membersihkan gigi kuda yang biasanya terlibat dalam acara kuda lompat lompat..Apa namanya? Aquesterian.. ye tak?

Pesanan.. gigi kuda memang takkan bersih macam gigi manusia agaknya.. jadi kalau datang loya loya tengok gambar ni tanggung sendiri k?









erkkk..manisnya senyuman mu itu..

Comments

[sutera kasih] said…
hishhh takda mood tgk gigi kuda tu haha
yatie Awang said…
eee...khalis...memang ahhhh...
lisa lis said…
hohohoho..sekali tgk xda lagi rasa nk loya...2 kali tgk ok2x...dah rasa something..perut mengelodak..hihihihi... better kuar dulu ><
Anonymous said…
sumpah geli, tak thu kenapa. haha
ArulchelseA said…
cuak aku bro..memang kekarat gigi kuda ni.. kih kih kih
cute giler siot kuda ne.. gigi pon teratur jerk... hahaha
Anonymous said…
Sampai kena guna grinder tu.. Peeergh. Tak ngilu pulak kuda tu yerk.
mykhalis said…
@KhaiRinsape suruh kuda itu tak gosok gigi
mykhalis said…
@lisa listakkan la sampai camtu sekali
mykhalis said…
@Ahmad Taufikhahha..sape yg tak geli mmg hebat arr
mykhalis said…
@ArulchelseAtu lapasal.. makan sayur je kot
mykhalis said…
@Miss Tirahehehe.. kalau ngilupun dia nak wat ape

Popular Posts