Pages

Support Penaja

Thursday, August 18, 2011

Berita Menarik : "Berikan" Herpes pada bekas kekasih supaya tidak ada lelaki lain dapat bersamanya

Posted by mykhalis On 11:32 AM 12 comments

Cara Scott bersama kekasihnya sekarang Jonathan Clark

Ini betul-betul alaf baru.. Kalau Khalis tengok filem ke, carekarama ke, bila tak mahu bekas kekasih hati dimiliki orang lain dia sanggup bunuh perempuan tu. Mottonya ialah " kalau aku tak dapat bersama ko, jangan harap orang lain jugak!!"

Wahahahaha..Tapi seiring dengan perkembangan teknologi, kini ada cara mudah.. iaitu bagi je jangkinan herpes atau nama kasarnya penyakit alat kelamin. Inilah yang terjadi pada seorang wanita bernama Cara Scott 24 tahun apabila diinayai oleh bekas teman lelakinya,David Golding.

Inilah wajah David Golding yang kini merengkok dalam penjara kerana memberikan herpes kepada kekasihnya

Cara mengatakan Golding memberikan penyakitnya ketika beberapa bulan di frasa terakhir percintaan mereka. Kerana itu, Cara membawa kes ke mahkamah dan Golding kini didapati bersalah dan menerima hukuman penjara selama 14 bulan atas kesalahan di bawah akta " pengkhianatan terhadap cinta yang melampau"

Cara memaklumkan juga, selama 2 tahun dia merana dan tidak berani untuk berhubungan dengan mana mana lelaki. " saya jadi gile gersang dan kesepian".Tapi mujur semuanya dah terubat dan kini saya dah ada kekasih..

Gila betul.. jangan la ada mana orang dapat idea dari kes ini..huiihhh

Untuk baca versi lebih real sila ke dailymail

12 comments:

aiyaa....naya btul nih..
p/s:kalau korang rasa cintq e2 bukan milik korang, lepaskan cara baik.. xguna hancurkan cinta yg dah pegi tu dgn boleh wat org lain merana.. ~~~~

xbaik wooooo~ kena berikan kebahagiaan utk org lain menikmati hidup mereka.. insyaalah hidup kita pun tenang..kan khalis???

penah jadi kat kwn, ex dia ckp,
"kalo aku x dpt ko, jgn harap org lain pun boleh" n dengar kata dibomohkannya..aduh..mcm2..

@lisa lisa'ah..betul2..jangan la penaya orang lain..

@~SaL IjOu~ sampai camtu sekali.. memang gila betul orang sebb cinta nie kan?

ok nie klaka...klu boleh wat camnie kan best..kahkahkah..(angkat2 kening...)

hehe..gurau je..=P

saye gersang dan kesunyian?wakakaka

maknanya , itu sekadar ugutanlah ? hahaa . gile ayat perempuan tu .. gersang dan kesunyian oke! hahaa

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...