Pages

Support Penaja

Saturday, August 20, 2011

Fakta : Waktu terbaik untuk tidur

Posted by mykhalis On 11:33 AM 5 comments

Setuju tak? Sebab Khalis pernah menganggur.. selepas pernigaan kedai makan di Ampang kecundang. Memang tak tahu kenapa.. memang tak tidur. Dan tak boleh tidur.. rasa macam rugi je masa berlalu dengan tidor, jadi Khalis banyak habiskan masa dengan main game, tengok tv( padahal sama je maknanya membazir masa)

Tapi bila Khalis dapat kerja tukang masak di Bukit Bintang.. perghh.. mengantuk aje.. tengok memasakpun kadang kadang menguap. Kalau masa belajar kat UTM dulu, takde la sampai tidur dalam kelas, cuba tanya kawan kawan Khalis, duduk barisan hadapan, tak fahampun wat muka berminat sambil conteng buku nota, konon-konon salin nota.

Jadi korang rasa carta pai kat atas betul tak? bagi Khalis 90% tepat la.hehehe

5 comments:

stuju dgn khalis..90% tepat

kalau wani lak..yg wane purple tu "when Im at school" sbb dulu sekolah berasrama..mmg ngntok giler even dah cukup tido..

hahahaha..sy yg ungu..time keja jew tido..sbb xckup tido..haishhhh~ makan gaji buto sungguh ni~ xptut2x..~

tepat sangat khalis. haha. 100% tepat. tambah 1 lagi, masa solat jumaat, ramai betul tido. hehe

gi kelas pagi mengantok bukan main. habis je kelas terus segar bugar.wakakaka

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...