Gambar mangsa serangan Chimpanzi

Korang dah tengok Planet Apes? Jujur kata memang dengki gile!! takpela.. Khalispun baru je beli plasma 42inci.. tunggu leh donlot nanti arr baru layan balas dendam.. Transformers.. Harry Potter.. Kung Fu Panda.. haa.. qada' puas2..


Tapi tahukah korang bahawa terdapat seorang mangsa hasil serangan chimpanzi yang telah merubah 100% kehidupannya? Siapa dia.. inilah dia Charla Nash.. seorang kawan pada pemilik seekor chimpanzi yang diberi nama Travis.

Ketika itu Travis terpilih untuk berlakon dalam sebuah iklan.Dan tiba tiba menjadi gila.. akibatnya, travis ditembak mati serta merta. Inilah kesan dari serangan itu.

selepas serangan

dalam proses pemulihan
So, kalau nampak beruk tu janganla layan dengan kasih sayang..sebab diorang tetap monyet k?

Comments

MFI said…
mak aih..kesiannya..trok gila muka dia
Raden said…
eeehh..nauzubillah..takutnyaa..
cik sakdi said…
tengok kat oprah, dia kene serang kat rumah.. cipanzi tu mengamuk sebb lapar sangat.
mas saari said…
kesiannya... dasat gila muka dia!
sharifahzakiah said…
Ya Allah kesiannyaa...hemmm...
Areen said…
tak dapat nak membayangkan apa yg dia rasa waktu tu, simpati sgt huhu =(
Anonymous said…
siannyeee.....
lisa lis said…
Ya Allah.. Kesiannya~

Popular Posts