Pages

Support Penaja

Sunday, August 14, 2011

Gambar mangsa serangan Chimpanzi

Posted by mykhalis On 9:11 PM 9 comments

Korang dah tengok Planet Apes? Jujur kata memang dengki gile!! takpela.. Khalispun baru je beli plasma 42inci.. tunggu leh donlot nanti arr baru layan balas dendam.. Transformers.. Harry Potter.. Kung Fu Panda.. haa.. qada' puas2..


Tapi tahukah korang bahawa terdapat seorang mangsa hasil serangan chimpanzi yang telah merubah 100% kehidupannya? Siapa dia.. inilah dia Charla Nash.. seorang kawan pada pemilik seekor chimpanzi yang diberi nama Travis.

Ketika itu Travis terpilih untuk berlakon dalam sebuah iklan.Dan tiba tiba menjadi gila.. akibatnya, travis ditembak mati serta merta. Inilah kesan dari serangan itu.

selepas serangan

dalam proses pemulihan
So, kalau nampak beruk tu janganla layan dengan kasih sayang..sebab diorang tetap monyet k?

9 comments:

mak aih..kesiannya..trok gila muka dia

eeehh..nauzubillah..takutnyaa..

tengok kat oprah, dia kene serang kat rumah.. cipanzi tu mengamuk sebb lapar sangat.

kesiannya... dasat gila muka dia!

Ya Allah kesiannyaa...hemmm...

tak dapat nak membayangkan apa yg dia rasa waktu tu, simpati sgt huhu =(

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...