Cara orang Colombia halau hantu.. Exorcisme

Hermes Sifuentes (50), juga menggelarkan dirinya sebagai “Brother Hermes” sudah 20 tahun kerjenya halau hantu setan. Orang yang dirasuk akan dipakaikan dengan pakaian putih dan dilumurkan dengan lumpur..\


maka..bermulalah acara pemujaan.. Khalis tunjuk ni sebab..


Akan ada si bangang akan cakap..


"Kalau orang islam halau jin syaitan rasuk.. orang bukan islam ada cara jugak"
Trolololl sarcasme..












ini kerja gila betulla.. tak tahula orang ni ngamuk kerana ada hantu dalam badan or naik hantu sebab kena lumur lumut satu badan..hehe

Bagi orang Islam, kalau kena rasuk kita akan baca ayat suci Al-Quran macam Ayat Kursi, surah yasin, jangan la ada yang pertikaikan kajian saintifik pulak nanti. Ilmu Allah ni luas, bukan boleh dikaji dengan otak atau the last lost scroll,ataupun samakan dengan amalan cam kat atas ni..




Comments

Feza said…
perlu ke sampai camtu sekali?
Mischelle said…
ajaran sesat ni.kami xpernah buat mcm ni pun. kalau sebenarnya, kami hanya berdoa.tak perlu buat benda tak logik mcm tu. ewww...
liya alia said…
dah macam hantu dah orang yang penuh lumpur tu
Miss Tira said…
Kita buat berlandaskan agama kita. Dorang lantak laa nak tanam separuh badan ke apa ke. Dah nama pun jahil. Jahil itu kan bermaksud bodoh :)
lisa lis said…
hehehe..ni yg dpanggil jahil sejahil2nya..~ ikshh3x... jgn la plak ada yg kat malaysia tiru cam ni..rosak agama..iskhh3x...
mykhalis said…
@Feza
tukang halau dah naik gile agaknya
mykhalis said…
@Mischelleyeke? kesederhanaan la ek? ini mesti bomoh sesat jugak ni
mykhalis said…
@liya aliawahahahha.. itula pasal..seram je
mykhalis said…
@Miss Tirakita nnt jangan percaya sangat ngan tok bomoh yang gila..bukan takde..ye tak?
mykhalis said…
@lisa liskalau ada ilmu, mesti tak tiru..tapi kalau bodoh, mesti buat
Mischelle said…
yup.setiap agama ada sja org yg akan menyesatkan.

Popular Posts