Pages

Support Penaja

Thursday, August 18, 2011

Jualan Lawak : Barang pelik yang di bida dan di jual di e-bay

Posted by mykhalis On 1:57 PM 10 comments

Khalis dengar cite kalau nak berniaga di e-bay kena ada lesen SSM.. ye ke? perghh.. detail sungguh. Bukan apa.. Khalis nak jual Wii nintendo..Khalis ada 3 bijik(gunakan masa mula-mula bukak CC dulu) tapi sekarang kedai takde ruang nak wat main Wii.. so nak jual je dua.. hehe

Tapi itu normal la kan? camne dengan beberapa barang ni?cuba tengok sendiri.. mengarut-ngarut. Tapi rezeki orang kita tak tahu..ye tak? macam ada sebelum ni orang jual rumput Wayne Rooney sepak penalti..Terjual jugak puluh ribu.. perghh..

Tapi kalau cam kat bawah ni tak tahulah laku ke tak?


















Ada ke orang nak beli benda2 camni ek?Tapi kalau ada orang tak balik beraya kat KL ada perkhidmatan cam kat ats ni mesti ada orang nak..hehe

10 comments:

online fren for life..hahhaa..tak sanguuppp..=p

hehehehehehe...benda pelik2 cam ni ada kew org nak mbeli hahahahaha~ ada xjual boyfriend..hehehehe..nak satu hihihi~

makaihhh.. ada yang nak beli ka nih ?? macam tak betul ja orang yang jual tu

slalu beli barang ebay. tak tahu plak ada benda2 ni. hehe

biar betul ade gak org jual bende2 pelik mcm ni... ade ke yg nk bli tu?

tak de keja la dorang ni... entah apa2 je barang dorang jual.. hoho

my khalis..betul ke nak jual Wii Nintendo? Berminat la..okey lagi x?

gile pelik . kalau ada yang beli , sah dia pun ikut pelik . hahaaa .. banyak benda tak mustahil dalam dunia ni khalis :D

nk beli friend for life tuh...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...