Jualan Lawak : Barang pelik yang di bida dan di jual di e-bay

Khalis dengar cite kalau nak berniaga di e-bay kena ada lesen SSM.. ye ke? perghh.. detail sungguh. Bukan apa.. Khalis nak jual Wii nintendo..Khalis ada 3 bijik(gunakan masa mula-mula bukak CC dulu) tapi sekarang kedai takde ruang nak wat main Wii.. so nak jual je dua.. hehe

Tapi itu normal la kan? camne dengan beberapa barang ni?cuba tengok sendiri.. mengarut-ngarut. Tapi rezeki orang kita tak tahu..ye tak? macam ada sebelum ni orang jual rumput Wayne Rooney sepak penalti..Terjual jugak puluh ribu.. perghh..

Tapi kalau cam kat bawah ni tak tahulah laku ke tak?


















Ada ke orang nak beli benda2 camni ek?Tapi kalau ada orang tak balik beraya kat KL ada perkhidmatan cam kat ats ni mesti ada orang nak..hehe

Comments

AsyieqiN Rkey said…
online fren for life..hahhaa..tak sanguuppp..=p
mykhalis said…
@AsyieqiN Rkeytapi dia taat setia tu..hehehe
lisa lis said…
hehehehehehe...benda pelik2 cam ni ada kew org nak mbeli hahahahaha~ ada xjual boyfriend..hehehehe..nak satu hihihi~
liya alia said…
makaihhh.. ada yang nak beli ka nih ?? macam tak betul ja orang yang jual tu
Mr.Klabu said…
slalu beli barang ebay. tak tahu plak ada benda2 ni. hehe
TK said…
biar betul ade gak org jual bende2 pelik mcm ni... ade ke yg nk bli tu?
~~Ticer Wann~~ said…
tak de keja la dorang ni... entah apa2 je barang dorang jual.. hoho
Mr M said…
my khalis..betul ke nak jual Wii Nintendo? Berminat la..okey lagi x?
Ini Kisah Tia said…
gile pelik . kalau ada yang beli , sah dia pun ikut pelik . hahaaa .. banyak benda tak mustahil dalam dunia ni khalis :D
Raden said…
nk beli friend for life tuh...

Popular Posts