Pages

Support Penaja

Tuesday, August 16, 2011

Cerita Menarik : haiwan peliharaan luar biasa.. ulat gonggok

Posted by mykhalis On 9:53 AM 18 comments

Siapa tak tahu ulat gonggok? ape la.. dia panjang panjang, banyak kali, kalau kita pegang dia akan melingkar kekerasan.

Masa Khalis kecik dulu, Khalis tinggal di Padang Tengku,,banyak sangat ulat gonggok kat rumah kami. Berjalan derkk je macam rumah tu rumah diorang.

Kalau ada yang jenis penggeli memang tak suka dengan ulat gonggong ni sebab selain badannya yang berkilat, bila berjalan kaki dia macam berombak.

Jadi, bagaimana kalau sebuah keluarga memilih untuk memelihara ulat gonggok?dan ianya bukan bersaiz normal.tapi gigantic punya saiz.










cute sungguh ulat gonggok ni.. apa yang dia makan ek sampai besar camni?

18 comments:

cuak aku bro..ni ulat gonggok hutan amazon punya ke ni.. klu jg elok2 bekilat la..menarik je..

@~~Ticer Wann~~duduk kat borneo mesti lagi banyak..yetak?

@arulchelsea wahahha.. leh pulak kiwikan.ye tak?

ya Allah...meremang bulu roma

erkkkkkkk...gelinya!
meremang bulu roma...

bapak comey,,,ayu suka dowh,,,ayu ader bela lintah,,besar gak,,,tapi mama xbg wat kua dari bilik,,geli katenya,,hahaha

@Munnahhaha..leh wat bermanja2 tau ulat ni

@mas saari hahaha..takkan takut kak mas?

@nURidayubela lintah?? betul ke nie?wahahaha

masa kecik2 suka tgk ulat gonggok ni.. seronok kacau dia..kaci dia pusing2x... siap kumpul ulat ni banyak2x..tp dh besar2 ni..kesian lak nak kacau..~

Wut??Comel??TIDAKKKKK!!
Ular ke..ulat gonggok ge..apa2 yg melingkar mmg i xley blah!
huwargh! =P

en khalis ni org Kuala Lipis ke ? Sbb Padang Tengku tu kat Kuala Lipis kan ?? hee

@Meya Lolipop ♥masa kecik dulu la,. skrang menetap kat rompin

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...