Cerita Menarik : haiwan peliharaan luar biasa.. ulat gonggok

Siapa tak tahu ulat gonggok? ape la.. dia panjang panjang, banyak kali, kalau kita pegang dia akan melingkar kekerasan.

Masa Khalis kecik dulu, Khalis tinggal di Padang Tengku,,banyak sangat ulat gonggok kat rumah kami. Berjalan derkk je macam rumah tu rumah diorang.

Kalau ada yang jenis penggeli memang tak suka dengan ulat gonggong ni sebab selain badannya yang berkilat, bila berjalan kaki dia macam berombak.

Jadi, bagaimana kalau sebuah keluarga memilih untuk memelihara ulat gonggok?dan ianya bukan bersaiz normal.tapi gigantic punya saiz.










cute sungguh ulat gonggok ni.. apa yang dia makan ek sampai besar camni?

Comments

~~Ticer Wann~~ said…
eeiii geli ahh..beso sangat
Azura Mendezz said…
Urrgghh~~ plzzz!!xsanggop!!
ArulchelseA said…
cuak aku bro..ni ulat gonggok hutan amazon punya ke ni.. klu jg elok2 bekilat la..menarik je..
mykhalis said…
@~~Ticer Wann~~duduk kat borneo mesti lagi banyak..yetak?
mykhalis said…
@arulchelsea wahahha.. leh pulak kiwikan.ye tak?
Munna said…
ya Allah...meremang bulu roma
Mischelle said…
ish!vongok!ewwwwwww!
mas saari said…
erkkkkkkk...gelinya!
meremang bulu roma...
nURidayu said…
bapak comey,,,ayu suka dowh,,,ayu ader bela lintah,,besar gak,,,tapi mama xbg wat kua dari bilik,,geli katenya,,hahaha
mykhalis said…
@Munnahhaha..leh wat bermanja2 tau ulat ni
mykhalis said…
@Mischellesampai ati cakap bongok..
mykhalis said…
@mas saari hahaha..takkan takut kak mas?
mykhalis said…
@nURidayubela lintah?? betul ke nie?wahahaha
lisa lis said…
masa kecik2 suka tgk ulat gonggok ni.. seronok kacau dia..kaci dia pusing2x... siap kumpul ulat ni banyak2x..tp dh besar2 ni..kesian lak nak kacau..~
Azura Mendezz said…
Wut??Comel??TIDAKKKKK!!
Ular ke..ulat gonggok ge..apa2 yg melingkar mmg i xley blah!
huwargh! =P
en khalis ni org Kuala Lipis ke ? Sbb Padang Tengku tu kat Kuala Lipis kan ?? hee
mykhalis said…
@Meya Lolipop ♥masa kecik dulu la,. skrang menetap kat rompin

Popular Posts