Gambar Neelofa dari zaman bertudung ke zaman pakai tube skirt

Korang tak suka Neelofa?hahha.. kalau suka filem Azura mesti meletup ye tak? Tapi bagi Khalis kegagalan filem Azura sebab Azura ialah filem Jamal Abdillah.. Lagu dia..roh dia.. lagi satu..aduhh.. sepatutnya watak ayah ambikla A Galak ke..yang serius sikit.. ini Afdhlin?

K lah.. kutuk-kutuk pun tak guna,, jom tengok je gambar Neelofa dari bertudung di sekolah kerana cikgu suruh dan gambar neelofa pakai tube sebab jurugambar suruh







Comments

Tulip Putih said…
xske sgt ngn dy nie..dpt straight a lam sume exm..tp last2 jd artis..xke rugi..glamor kejp je..bkn smpai ke tua..
mykhalis said…
dia rasa rugi kot kalau tk gunakan kecantikannya
Anonymous said…
naper yea makin besar makin cantik.. Bertuah kan badan..
naqib faiz said…
mak aih.................
Anonymous said…
dia senior saya ms skolah dulu..cikgu garang giler..tak pakai stokin pn dah kena hambat, kena cubit sampai darah2..mau lofa x pakai tudung..haha
APAN said…
suci je muka masa kecik...
blog-tips-kurus said…
ibu bapa dia tak marah ke??
fuzore said…
sebab dia rasa masa sekolah je kot waib pakai tudung ni
roha said…
cantik tu tak kekal ....
Anonymous said…
pity to her..ade ilmu xdiamalkan.dedah sane sini..jadi simbol seks semata2..
lelaki suke la tengok..bdn mantop..pas2 imagine bkn2..eii,kalau i mintak maaf la..
xredha i wife i body wife i orang lain tgk..nti dah mgeleber sane cni br sebok nk tutup..manusia2..
ilmu tanpa amal ibarat pohon yg tak berbuah..
Anonymous said…
diazepam without a prescription diazepam 10mg bula - can you buy diazepam online no prescription
Anonymous said…
buy zolpidem zolpidem dose to get high - zolpidem tartrate peach yellow
Anonymous said…
buy zolpidem online what is zolpidem 10 mg - side effects stopping zolpidem
Anonymous said…
buy ambien ambien online no prescription - ambien can it get u high
Anonymous said…
diazepam 5mg buy valium online usa cheap - diazepam 2 mg half life
Anonymous said…
valium diazepam manufacturers diazepam gabapentin - cheap diazepam pakistan
Anonymous said…
buy zolpidem online zolpidem side effects metallic taste - zolpidem ketoconazole
Anonymous said…
diazepam injection diazepam side effects on dogs - can you buy diazepam online usa
Anonymous said…
no prescription xanax buy xanax fast delivery - xanax side effects hiccups
Anonymous said…
valium diazepam diazepam controlled drug usa - diazepam dosage usa
Anonymous said…
buy diazepam online diazepam 5 mg yellow - diazepam 10 mg snort
Anonymous said…
ativan lorazepam ativan pills side effects - side effects to ativan
Anonymous said…
diazepam drug diazepam 10mg tablets sale - buy cheapest diazepam online
Anonymous said…
lorazepam online buy lorazepam next day delivery - how to buy lorazepam online
Anonymous said…
ambien no rx buy ambien sleeping pills online - ambien and alcohol lethal
Anonymous said…
ambien online no prescription discount on ambien cr - ambien side effects liver
Anonymous said…
buy carisoprodol online carisoprodol class - carisoprodol synthesis
Anonymous said…
buy generic valium online buy valium online from china - diazepam valium muscle relaxer
Skolah skali ke? Pndai rupenye neelofa
Padam lah page ni, neelofa dah pakai tudung dah, jgn sebar aib org .. tolong la padam
Anonymous said…
Ni lah mulut mcm kaki mengumpat. Comment tahun 2012. Tu lah manusia xdpt tau masa dpn. Skrg dah thn 2017 tgk neelofa cantik tertutup. Bini kau masih tertutup atau sebaliknya skrg disebabkan mulut kau tu?

Popular Posts