Pages

Support Penaja

Monday, February 27, 2012

aksi tak senonoh pasangan di tempat awam.. bangga ke?

Posted by mykhalis On 9:54 AM 1 comments

Tidak kiralah di dalam tren. bas lompat-lompat, bas ekspress. teksi. rasanya mesti ada pasangan beromen. mungkinkah otak mereka masih penuh dengan 1001 persoalan. Kalau aku buat camni apa rasanya ek? apa yang dia rasa? seronokke? orang lain buat sedap.

Tapi kenyataannya? jijik tau tak? Khalis tak nafikan..yang buat benda camni 1 pasangan dari 10 pasangan. tapi perlu ingat. 9 pasangan yang tak buat lagi tu ada lelaki. dan otak lelaki ni memang asyik fikir tang romen.. seks.. kalau dia tengok ada sorang buat.. dia nak buat jugak.

Diapun test kat awek dia.. memula pegang tangan.. ishh,,tak tolak.. pegang pinggang.. tak tolak.. pegang peha.. tak tolak.. cuit dagu..tak tolakk.. sentuh bibir..tak tolak jugak.. hmm tak de masalah la beb.. tu yang jadi romen dalam bas tu.. nak sewa hotel tak mampu.. mampupun sewa hotel rm40.. takut kena serbu..

nak tak nak ada 2 pilihan. pertama beromen dalam hutan.. macam kat air terjun ke.. atas motor ke.. takpun susah-susah naik bas..

Jijik la bro.. orang tengok hina la..- peringatan pada diri sendiri sebab kadang-kadang geram je kat orang rumah bila jalan kat tempat awam.. yang tak kahwin beromen tak ingat dunia.. kita yang dah kahwin pulak segan..cehhh



mmg tak best pon tengok

1 comments:

mencacatkan permandangan je..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...