Elly Mazlein Teruja Nak Kahwin Disember Ini


PETALING JAYA: Pelakon dan penyanyi, Elly Mazlein mengakui, sejak bergelar tunangan orang pada Mac tahun lalu, dia mula berasa teruja untuk bergelar isteri yang dirancang pada Disember ini.

Elly yang bertunang dengan pengarah Azmi Hata berkata, dia sudah bersedia bergelar isteri sejak memutuskan untuk sehidup semati dengan duda beranak dua itu, malah ingin merasai susah senang bekerluarga.

"Setakat ini persiapan perkahwinan kami sudah pun 50 peratus siap. Diakui, saya dah tak sabar dan teruja untuk bergelar isteri kepada Azmi.
"Alhamdulillah, melalui kehidupan sebagai tunangan orang tidaklah sesukar mana. Setakat merajuk sikit-sikit kerana sibuk dengan kerja masing-masing itu biasalah," katanya.
Memilih Eila Faizshah dan Linda

Rahim sebagai pereka busana
perkahwinannya, dia bersyukur, pihak keluarganya turut terlibat membantu dalam urusan persiapan majlis berkenaan.

"Kalau boleh saya mahu berkahwin sekali dalam seumur hidup dan pastinya saya mahukan sesuatu yang indah di majlis perkahwinan saya nanti. Cuma biarlah ia diadakan sederhana dan ala kadar sahaja," tuturnya yang bakal menerima wang hantaran sebanyak RM11,111.11.

Sementara itu, Elly juga akan membuat kemunculan semula di bidang nyanyian menerusi single lagu terbarunya Please Forgive Me dan Kata Saja I Love You. Lebih menarik lagi, ia akan menjadi lagu soundtrack bagi filem 'Awan Dania The Movie'.

"Walaupun sibuk dengan kerja lakonan, tak mungkin saya dapat melupakan bidang nyanyian. Justeru itu saya ubati kerinduan peminat-peminat menerusi lagu Please Forgive Me dan Kata Saja I Love You, ciptaan Julfekar.

"Insya-Allah jika kedua-dua lagu ini mendapat respons yang baik, saya akan muncul pula dengan sebuah album dan setakat ini ia masih lagi di tahap perbincangan.

Comments

Popular Posts