Perghh.. artis Malaysia mengamuk konsert Erykah Badu dibatalkan!!

Say wat?? tatoo lain.. agama lain.. Kenapa tak haramkan filem barat ada tattoo.. say watt??

Biar betul antara reaksi artis yang ada antaranya beragama Islam.

Kiranya camni.. Kenapa tangkap saya berzina.. orang lain berzina boleh??

ataupun

Saya takde niat nak berbogel.. tapi ianya lakonan je.. k?kena faham.. lakonan bukan diri saya..saya baik..

Entahla.. Khalis ucapkan terima kasih kerana artis kita anggap sesiapa yang bantah konsert adalah berfikiran cetek.. tak open minded.. tak faham agama..





sumber gambar:beautiful nara

Comments

MrZuRied said…
kah3..terbaik r.. mcm tue suh diorg wat tatu tipu ada ALLAH dan MUHAMMAD. orang duk sibuk pertahan maruah ISLAM dia duk sibuk cakap pasal tatu. pe bangang.
Anonymous said…
memang cetek agama n tak tau apa2 pasal agama artis malaysia ni. yang ko gi ckp pasal tatu watpe..ni isu pasal menghina agama islam..mmg bangang diorang ni
Anonymous said…
yang tweet tu bukan tau ape...org tak ckap pasal tatoo...pasal hina ALLAH TAALA...SUHANALLAH!!!
Anonymous said…
nama pun ARTIS..banyak mana sangat yg tahu hukum hakam..banyak mana sgt yg ikut hukum Allah..akhir zaman,manusia memuja artis dari ulama..
nauzubillah

Popular Posts