Pages

Support Penaja

Wednesday, February 29, 2012

Perghh.. artis Malaysia mengamuk konsert Erykah Badu dibatalkan!!

Posted by mykhalis On 3:58 PM 5 comments

Say wat?? tatoo lain.. agama lain.. Kenapa tak haramkan filem barat ada tattoo.. say watt??

Biar betul antara reaksi artis yang ada antaranya beragama Islam.

Kiranya camni.. Kenapa tangkap saya berzina.. orang lain berzina boleh??

ataupun

Saya takde niat nak berbogel.. tapi ianya lakonan je.. k?kena faham.. lakonan bukan diri saya..saya baik..

Entahla.. Khalis ucapkan terima kasih kerana artis kita anggap sesiapa yang bantah konsert adalah berfikiran cetek.. tak open minded.. tak faham agama..





sumber gambar:beautiful nara

5 comments:

kah3..terbaik r.. mcm tue suh diorg wat tatu tipu ada ALLAH dan MUHAMMAD. orang duk sibuk pertahan maruah ISLAM dia duk sibuk cakap pasal tatu. pe bangang.

memang cetek agama n tak tau apa2 pasal agama artis malaysia ni. yang ko gi ckp pasal tatu watpe..ni isu pasal menghina agama islam..mmg bangang diorang ni

yang tweet tu bukan tau ape...org tak ckap pasal tatoo...pasal hina ALLAH TAALA...SUHANALLAH!!!

nama pun ARTIS..banyak mana sangat yg tahu hukum hakam..banyak mana sgt yg ikut hukum Allah..akhir zaman,manusia memuja artis dari ulama..
nauzubillah

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...