Pages

Support Penaja

Monday, February 27, 2012

Rakam ketika bersama isteri dan bagi anak tengok live

Posted by mykhalis On 12:23 PM 4 comments


Tajuk kasi lebeh sikit dari hrian metro. Kalau la metro headlinenya macam Utusan rasanya tak berapa laku serat kabo ni. Tapi sebab ada sumbang mahram, songsang, GRO, jadi tajuk utama..memang larisss..

Ingat tak beberapa hari lalu Khalis ada citer pasal ada pasangan suami isteri rakam hubungan mereka. kemudian telepon rosak.. hantai repair dan tersebarlah video.. rupanya.. amalan merakam ni memang ada lagi rupanya.. Buat isteri.. pandai2la menolak. jaga maruah korang.. memang la tengah bahgia.. Kalau ikut UAI.. suami memang boleh nak wat apa skill pun.. asalkan jgn tempat haram sudah.. tapi jangan la rakam.. simpan dalam memori wat kenangan manis masa rindu rinduan dalam ingatan udahla.. kalau tersebar camne?

Tapi jangan tiru jantan tak guna cam yang Khalis ambil dari hmetro ni

KANGAR: Neraka dunia. Itu yang terpaksa diharungi seorang penjawat awam wanita berusia 30-an apabila sering dipaksa suaminya yang juga berusia 30-an melakukan aksi seks, termasuk luar tabii di hadapan ketiga-tiga anak mereka di ruang tamu rumah sejak tujuh tahun lalu.
Lebih menjijikkan suami bernafsu binatang itu juga gemar merakam aksi ‘bersama’ mereka sejak malam pertama perkahwinan sehingga kini.

Sumber berkata, lebih mengaibkan mangsa, anak perempuan mereka yang berusia tujuh tahun sering melakonkan kembali adegan seks itu bersama abang sulungnya berusia 15 tahun.
Katanya, hati ibu mana yang tidak hancur melihat perbuatan jijik suami yang merosakkan ketiga-tiga anak mereka berusia tujuh hingga 15 tahun itu.

“Mangsa mendakwa dia sudah diperlakukan sedemikian sejak berkahwin dengan suaminya lebih 15 tahun lalu, malah pada malam pertama aksi mereka di dalam bilik dirakam suaminya menggunakan telefon bimbit dan kamera video.

“Namun, selepas mendapat cahaya mata, suaminya bertambah pelik dengan memaksanya melakukan aksi bersama termasuk di luar tabii di hadapan ketiga-tiga anak mereka,” katanya.

Kata sumber itu, jika si isteri enggan menuruti kemahuan gila suami, dia dibelasah.

Dia berkata, lelaki terbabit baru saja berkahwin lain awal bulan lalu dengan seorang wanita dari negara jiran, namun sikap jijiknya melayan mangsa tidak berubah.
“Suami mangsa juga bukan saja merakamkan aksi seks mereka, malah aksi mangsa yang membuang air kecil di dalam tandas juga dirakam bagi tujuan koleksi.

“Daripada pengakuan mangsa, suaminya sudah mempunyai banyak koleksi rakaman aksi ‘bersama’ mereka dan tidak mengetahui tujuan dia bertindak demikian,” katanya.

Tidak tahan dengan tabiat buruk suaminya, wanita berkenaan memohon fasakh untuk bercerai dan membuat laporan polis awal bulan lalu.

Sementara itu, Pengarah Jabatan Pembangunan Wanita Negeri (JPWN) Perlis, Muhamad Hazimin Jamaludin berkata, kes penderaan wanita berlaku berdasarkan pelbagai faktor.

Katanya, kes penderaan seksual kebanyakannya berpunca daripada suami yang terpengaruh dengan bahan video lucah yang ditontonnya.

“Mereka mungkin terdedah dengan bahan lucah ini selepas ia terlalu mudah didapati dan pendedahan itu akan memberi kesan kepada perubahan seksual mereka, termasuk mencubanya ke atas isteri,” katanya.

Menurutnya, sebarang kes yang diterima disiasat dan memberi khidmat prakaunseling dalam usaha memberi maklumat mengenai tindakan yang perlu diambil.

Pihaknya juga sedar mangsa trauma akibat nafsu buas suami yang jika tidak dituruti mengundang kepada penderaan fizikal.

“Kami akan membantu daripada segi kaunseling, termasuk mengemukakan masalah kepada pihak berkuasa seperti Mahkamah Syariah atau jabatan berkaitan.

“Jika orang ramai yang berasakan diri mereka didera, mereka boleh tampil membuat aduan untuk bantuan,” katanya.

Mengulas kes terbabit, Ketua Polis Daerah Padang Besar, Superintendan Che Man Md Dros ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mangsa.

Menurutnya, polis sudah menyerahkan laporan kepada Jabatan Agama Islam Perlis bagi tindakan lanjut kerana ia di bawah bidang kuasa mereka.

“Wanita berkenaan membuat laporan polis, tetapi ia lebih menjurus kepada masalah rumah tangga dengan suaminya,” katanya.
 naya kak..naya.. semoga kuatkan semangat..jangan kau nasi kangkang sudahla

4 comments:

15 tahun lepas ada telefon bimbit berkamera kah? tgh pikir nih.

musti orang kaya nih sb 16 tahun (lepas ms malam pertama) dah ada kamera video. Yg zaman dulu punya kowt. hurmmmm...

This comment has been removed by the author.

"like" kenyataan atas
kamera video mmg harga ok time tu

kenapa br je dibangkitkan? dah lame laki tu buat mcm tu...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...