Jangan percaya apa yang korang nampak

Jujurnya? Khalis dah faham perasaan seorang blogger yang memang pandai dengan entry sarcasm. Manusia memang tidak suka membaca apa yang dia rasa tak kena dengan minat dia.. Mereka baca apa yang mereka suka sahaja.. Sebagai contoh.. dalam seminggu Khalis cuba buat artikel perli atau sarcasm dengan tulis perkataan sarcasm..


tapi tetap orang tak faham..

Khalis ingat nak jadi blogger lucah 100% lepas ni.. lagi aman dan tenteram.. betul tak?

pergh.. camne.. selera tak? itu biasa la beb.. korang tahu tak nama blog ni sah dan tak sah.. rasanya apa maknanya? ape?takde makananya!!cehh.. Khalis buat blog supaya korang baca.. siasat semua fakta.. bukan bila Khalis tulis kalau fakta tu tak betul korang terus maki..

INI BUKAN LA BODOH
KO STUDY BALIK LA BANGANG

No.. ini blog supaya bila korang baca.. korang was was,,korang cari la bukti.. korang akan rasa kepuasannya.. Khalis suka google image bila bukak blog orang lain.. nak tengok betul ke apa yang dia cerita dengan apa yang orang lain kongsi.. bila korang dapat kantoikan..korang akan rasa puas hati gila

jadi.. dah sukala tengok gambar kat atas?

ni sambungannya..

camne? seronok???

Comments

haruna said…
Aku sokong!! Aku sokong 2012% ko jadi blogger lucah...:-P
mykhalis said…
terima kasih.. rupanya tak susah nak cari bahan lucah..heh
O CIKTEDDY said…
cik x skong..huhu
mykhalis said…
pakcik wat sarcasm post jugak la cik teddy..huu..tapi kali ni tak tulis.hehe..
Azura Mendezz said…
Hehehe..cam entry luahan lepas geram jek ni Khalis??
apa dh jadi?? =P
Anonymous said…
diazepam online diazepam 10 mg ohne rezept - diazepam 5 mg buy usa
Anonymous said…
buy diazepam online buy diazepam cheap online - diazepam 10 mg wiki
Anonymous said…
valium online drug test kit for valium - price for 10mg valium
Anonymous said…
buy zolpidem online zolpidem tartrate no prescription needed - picture of zolpidem 10mg
Anonymous said…
how to buy xanax online legally xanax street price 2012 - how to buy xanax online in ireland
Anonymous said…
diazepam overdose diazepam dosage maximum dose - drug group of diazepam
Anonymous said…
buy diazepam online much valium anxiety - can you buy valium over the counter
Anonymous said…
buy diazepam diazepam in dogs and cats - diazepam dosage eclampsia
Anonymous said…
xanax without a perscription xanax drug contraindications - generic xanax pill id
Anonymous said…
buy generic valium no prescription valium dosage back spasm - 5mg valium street price
Anonymous said…
ativan lorazepam ativan memory loss - ativan 3.5 mg
Anonymous said…
lorazepam mg dosage of ativan for anxiety - ativan side effects frequency
Anonymous said…
xanax depression drug interactions celexa xanax - alprazolam 0 5mg eurofarma
Anonymous said…
alprazolam online xanax extended release generic - best site buy xanax online
Anonymous said…
xanax alprazolam xanax cause high blood pressure - xanax effects for recreation
Anonymous said…
xanax drug xanax dosage pink - xanax u94
Anonymous said…
lorazepam no prescription ativan for pain - ativan 2mg overdose
Anonymous said…
ambien online pharmacy ambien sleep driving kennedy - order ambien online no prescription

Popular Posts