Pages

Support Penaja

Tuesday, February 28, 2012

Pusat jagaan zalim yang mengikat dan mensalotip bayi supaya senyap

Posted by mykhalis On 8:20 PM 3 comments



Sebulan dua ni, Khalis terfikir untuk membenarkan isteri Khalis kembali bekerja. Yerla. zaman sekarang agak sukar untuk seorang sahaja bekerja. kalau berdua ringan la beban.

Sayf Muslim lagi seminggu genap setahun

Tapi Khalis fikirkan menganai anak.. inilah anak tunggal. sayang pulak nak serahkan kat orang lain. Jujurnya.. sebagai bapa, Khalis sendiri ada jugak rasa geram kat Sayf Muslim.. sebab dia memang tak pernah duduk diam.Lepas tu takde tempat dia takut..gelap ke..sunyi ke..dia redah je. kalau kucing ke..ayam ke..mana dia lari..siap merangkak kejar lagi.

Tapi korang tengokla sendiri si pengusaha ni..memang apa juga alasan yang dia nak bagi..Khalis cakap memang kurang hajar dan celaka sungguh.. memang zalim.. Khalis kalau la ini berlaku pada anak Khalis..memang pelekung kepala owner ni..arghhh..tak reti nak mengamuk camne dah.. bodoh sungguh.kalau tak mampu janganla berniaga.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...