Nilai moral artis seberang teruk? gambar separuh bogel Kirana Lirasati

Khalis tengok tv1 ada rancangan Indonesia. Tv2..tv3.. tv9.. tv Al hijrah. Astro Ria.. Astro Warna.. Astro Oasis.. Astro Mustika.. dah tak cukup lagi dengan channel khas untuk rancangan Indonesia..

Cuba tengok drama Lorong Waktu.. musim ke 5. Memang ada pengajaran.. tapi Khalis dapat bayangkan bantahan kalau di Malaysia buat drama keagamaan tapi ada pulak unsur tahgi (tahyul dan teknologi) Tolongla.. Khalispun tengok jugak citer Indonesia..tapi perluke semua tv mesti ada?

Sedangkan tv Indonesia berapa kerat tayang drama kita. Yang last khalis dengar Nur Kasih.. iskk..dah la sampai berpuluh2 episod.. musim ke 5 ke 6..

Cuba tengok filem Ayat-ayat cinta.. pelakon utama perempuan? dah murtad beb..

ni diorang tak habis2 dengan gambar separuh bogel.


saje je letak tajuk hangat. nak tengok reaksi je.. sekarang ni kita ada channel Bella pulak..leh layan awek latin bikini laks

Comments

Raden said…
yg mne 1 ek yg da murtad tu?
mykhalis said…
alaa..pelakon utama perempuan..yg istri prtm
azri johan said…
artis kita skrang ni pun nak tiru cam diorang..

Eyriqazz VS Denaihati
Anonymous said…
ketiak itam....haha
reels said…
Mohon rosmah pki bj bikini...

Popular Posts