Pages

Support Penaja

Sunday, February 26, 2012

Nilai moral artis seberang teruk? gambar separuh bogel Kirana Lirasati

Posted by mykhalis On 9:30 PM 5 comments

Khalis tengok tv1 ada rancangan Indonesia. Tv2..tv3.. tv9.. tv Al hijrah. Astro Ria.. Astro Warna.. Astro Oasis.. Astro Mustika.. dah tak cukup lagi dengan channel khas untuk rancangan Indonesia..

Cuba tengok drama Lorong Waktu.. musim ke 5. Memang ada pengajaran.. tapi Khalis dapat bayangkan bantahan kalau di Malaysia buat drama keagamaan tapi ada pulak unsur tahgi (tahyul dan teknologi) Tolongla.. Khalispun tengok jugak citer Indonesia..tapi perluke semua tv mesti ada?

Sedangkan tv Indonesia berapa kerat tayang drama kita. Yang last khalis dengar Nur Kasih.. iskk..dah la sampai berpuluh2 episod.. musim ke 5 ke 6..

Cuba tengok filem Ayat-ayat cinta.. pelakon utama perempuan? dah murtad beb..

ni diorang tak habis2 dengan gambar separuh bogel.


saje je letak tajuk hangat. nak tengok reaksi je.. sekarang ni kita ada channel Bella pulak..leh layan awek latin bikini laks

5 comments:

yg mne 1 ek yg da murtad tu?

alaa..pelakon utama perempuan..yg istri prtm

artis kita skrang ni pun nak tiru cam diorang..

Eyriqazz VS Denaihati

Mohon rosmah pki bj bikini...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...