Hebat betul!! Mereka yang gemok kini menjadi kurus

Dari saya kecik, selalu orang cakap.. besonyeee.. tapi bila saya semakin remaja saya dengar besooonyee, tapi( saya tak menggunakan kata sambung dan sbb rasa cam ironik tapi tak) bila saya mencecah tua orang cakap,, wahh kurus skit nampak sekarng(saya tersenyum,,,hehehe) dan dia ulang dan sambung.. wahh kurus skit,, gemok banyak.. siuttt jee


Haha, saya setiap kali tengok gambar lama saya akan cakap kurusnye aku dulu..kenape la smkin beso,sambil memicit lemak di perut.. hmm..Biarlah,,semoga saya sihat dan tidak ditimpa penyakit kerana sekarang saya bersenam menggunakan Wii Fit.. haha

Melihat pada perubahan badan orang lain sangatlah menjeleskan. Kalau dahulu sendayu tinggi, sekarng just mate-5.. apa2 sahajalah.. tapi lihat gambar di bawah..sangatttt jeless dengan mereka..haha













































diorang dah berjaya..korang bila pulak?


Comments

Anonymous said…
bila ntah nk berjaya ni,adoii

Popular Posts