awek ini terkaku bila dirinya terakam dalam berita utama


Biasalah.. selit menyelit kisah sebelum cerita ada kaitan dengan tajuk. Siapa yang pernah nak merasa jadi orang yang ditemubual di jalanan? Alaa.. yang oang tanya-tanya soalan lepas tu masuk berita tu. Khalis ingat masa student dulu Khalis jalan kat Puduraya. tiba-tiba tengok ada seorang jurukamera dengan mikrofon dengan lambang RTM tengah menebual pengunjung tak jauh dari tempat Khalis lepak.. oo.rupanya sorang je wartawan.. dialah tukang tanya soalan..dialah pegang kamera..hehe..

Khalis lalu la sebelah wartawan ni. Lalu lagi kat depan.. lalu lagi kat belakang..hampehh.. takdenya dia panggil.. melepas gila glemer sekejap..

Berbalik pada cerita utama.. seorang awek ni. dia tak perasan yang dia dirakamkan ketika rancangan berita ke udara. Bila dia perasan je.. wahahha.. terus dia jadi kaku tak tau nak buat apa.. boleh tengok reaksi janggal dia




kelakar la awek ni..hahaha

Comments

O CIKTEDDY said…
haha..lawak bace pkcik khalis nk glemer gak..kui3
aku lebih tertarik ngan citer ko lalu depan belakang kt kameraman... hahaha
mOon EyEzS said…
memang lawak betOi la tengOk muka pmpn tu...hahahaha...kejang!
misz neko said…
yg kat belakang tuuuu~

Popular Posts