Pages

Support Penaja

Friday, July 29, 2011

Tutorial tengok hantu..

Posted by mykhalis On 9:20 PM 13 comments

Khalis pernah ceritakan kenapa Khalis merupakan manusia yang sangat penakot..Sila rujuk entry ini kalau nak tahu.. Malah kerana itu, Khalis last tengok cerita hantu ialah Hantu kak Limah.. itupun tak berapa berani nak tengok banyak kali..

Jadi sekiranya anda berani dan macho, Khalis bagi peluang kat anda untuk tengok hantu..

Amaran!!

-Jangan sesekali cuba jika lemah semangat/sakit jantung.
-Jika anda nampak sekalipun, jangan jadikan ini sebagai amalan & kepercayaan kepada sesuatu yang boleh memesongkan akidah anda.
-Jangan sesekali menggunakan air mata anjing untuk aktiviti ini kerana ia adalah haram.
-Jangan lakukan jika berseorangan.
-Pastikan ada rakan anda tahu merawat jika berlaku kerasukan.
-Segala yang terjadi adalah tanggungjawab sendiri.    
-Jika anda lakukan & tidak alami seperti yang dikatakan itu, ia bermaksud segalanya hanya dengan izin Allah s.w.t
-Tidak digalakkan untuk mereka yang berumur bawah 16 tahun dan kurang faham atau kurang mahir dalam membaca.

 

Cara Pertama:
-Berdiri dan menghadap kiblat..
-Rehatkan badan dan segala anggota - biarkan lemah..
-Selawat 3x
-Kosongkan minda dengan cara menumpukan pada bahagian tengah kening baca surah al-fatihah dengan berulang2 sehingga 7x..
-Pastikan akan merasa tangan anda terangkat dengan perlahan2 dan menunjukkan ke satu arah..
-Semasa tgn terasa terangkat tu ada semacam seperti angin yg bertumpu pada tangan atau pergelangan..angin yg dingin. Turutkan saja arah tgn bergerak... dan buka mata utk melihat..


Cara kedua:
-Semasa mandi mayat. air mayat melimpah turun, sila tengok celah kangkang anda kepada air mayat tadi...atau ambil air mandian jenazah tersebut dan sapu di kedua-dua kening...
-Berdiri ditengah2 hutan pada tengah malam dan baca ayat pertama surah Al-Jin 7 kali sambil pejam mata anda...kemudian buka mata dan lihat apa yang muncul di tepi anda...!





Cara Ketiga:
-Mengusap kotoran dari kuburan (iaitu tanah dari kawasan perkuburan) dan sapu di sekitar mata anda.
-Bermain dam di tengah malam sambil memegang kucing hitam.
-Ambil benang berwarna merah dan ikat pada pokok pisang yang ada berhampiran rumah anda. 
-Hulurkan benang tersebut melalui tingkap menuju ke bilik anda, kemudian ikat pada hujung kaki katil. 
-Tidur dalam keadaan tersebut sehingga anda rasa ada sesuatu di sisi anda pada tengah malam.


Cara Paling Mudah : Special for u girls out there!
-Ketika anda dalam haid, amalkan sikat rambut anda setiap tengah malam sambil menatap ke cermin dan tumpukan perhatian lama-lama.
-Ambil 'tuala wanita' yang telah digunakan dan letak di dua penjuru pintu bilik air/bilik mandi.




Lain-lain:
- Ambil hati monyet yang masih segar secukupnya terus bakar hati tersebut menjadi arang, tumbuk sampai menjadi halus. 
- Setelah itu sapukan arang tadi tersebut ke kedua kelopak mata anda. Biasanya setelah itu anda akan secara live melihat hal yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar.
- Duduk seorrang diri di tempat yang di anggap berhantu tanpa memakai seurat benang.
- Gunakan payung. Buka payung anda dan berteduh dibawahnya. lakukan seorang diri dan dimalam hari
- Ambil seketul belacan dan bakar di tempat yang biasanya di anggap keras. Ini kerana jin marah dgn bau belacan.





P/S: Terpulang pada anda untuk mempercayainya atau tidak tetapi bagi pengalaman saya yang pernah melakukannya, hasilnya cukup memeranjatkan, erti kata lain apa yang saya lihat cukup mengerikan...Nauzubillah... -Sekadar Pengalaman.

Source : Walinong Sari



13 comments:

terpaksa scroll laju2 . sbb nak masuk uma sewa baru . takutt . haha

hahaha.. seram giler.. lngsung x nak try! sedang berseorang dalam bilik , rumate g penang.. seram!

tak pyh buat la, dah bersyukur dgn deria yg ada, tak mo tambah2..huhuhu

peh bro,, gambar xleh belah. hehe

siot je en khalis ni bagi tuto mcam ni hahahahaha..

aku buat kang..mati keteguran aku hahahahahah

seram eh!!

khalis pernah try?? ade bran ke nak try?? hehehe..

isy.. x berani den... mau tdo ari2 buka lampu.. hahaha... baca pon tak tau.. scroll laju2.. huhuhu....

mak ai..seyes ke betul tu cik khalis..?
tak penh jumpe tapi pnh rasa la...

yang cara ke-3 tu ada dalam citer apa ntah dulu.. ingatkan memain je... btol eh rupenye...

hmm...

yg for girls tu plak...

point yang no.1 tu seeeeelaaaaluuuu sangat aku buat... btw, tak nampak hantu, but a bit strange sebab terasa diri lebih cun dari biasa... oh nooo...!! skang baru tau kenapa... :O

duduk kat tempat yang dianggap berhantu tanpa seurat benang tu... mcm bahaya gila jeee... kang bukan hantu yang datang... kacang hantu yang datang merogol... seram... seram...

hehehehehehe...giler2x...mmg xsggup nak wat..haishhh~

btl ke ni?btl ke kalo buat ni jd?guarantee jd ke??

jmplah antu pokok pisang, dgr cter 'beliau' jelma jd wanita cantik errr ada sapa2 nak cuba??hihi

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...