Pages

Support Penaja

Thursday, July 28, 2011

Gambar Cun : Anak - anak gadis bintang Hollywood

Posted by mykhalis On 10:16 AM 7 comments

Dunia artis.. siapa tak sukakan?Camnepun kita tak lari dari hiburan..yerla.. kat Malaysia ni hiburan tanpa henti.. kalau henti semua sunyi je.. Bayangkan kalau semua artis baik? takde kantoi dadah? Khalwat? taknak bergambar tepi kolam? Perghh.. sunyi kot..

Jadi untuk merancakkan dunia seni..wahahaha..Khalis sharekan gambar anak-anak bintang Hollywood yang dah jadi cun dah..dulu comel comel lagik..Pandai diorang simpan anak kan? Sekarang orang tak sabar nak tengok camne la rupa anak Michael Jackson.. kecik kecik dah lawa.. harap - harap dah besar jangan jadi pelik dah la kot..

Jane Carrey, Jim Carrey’s daughter

Hailie Jade, Eminem’s daughter

Dominic Garcia, Andy Garcia’s daughter


Ireland Baldwin, Kim Basinger’s daughter


Lorraine Nicholson, Jack Nicholson’s daughter
Biasala.. kebiasaannya anak anak akan mengikut jejak langkah ibu dan ayah.. kebiasaannya..bukan semua.. anda semua camne? yerla.. kalau mak abah ada kerja cikgu.. anak anak mesti ada yg jadi cikgu.. kalau kerja kerajaan, anak-anak mesti ada kerja kerajaan.. polis la.. apa la.. betul tak?

7 comments:

cun-cun semua nya..hakhak

betul2! tp sy antara yg tak ikut ayah jadi polis..jadi cikgu je..huhu..

sume nye cun2...untung lah berduit..heehhehe

tapi kalau anak artis memang cenderung ke arah itu juga

batul tu khalis..sy pun mengalaminya haha..xdpt nk lari..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...