Pages

Support Penaja

Monday, July 25, 2011

Video Lucu : Kanak-kanak bergaduh sebab perkahwinan

Posted by mykhalis On 1:10 PM 5 comments




Macam tak percaya je ini boleh terjadi pada kanak kanak zaman sekarang..Maknya pandai je "mainkan" peranan..wahahha.Kisahnya sebab budak perempuan ni nak kawen dah dan budak laki tu tak nak lagi.. jadila drama camni..hehe


gatai bebeno budak pompuan sekarang.. hehe.. tak caya tengok blogger pompuan,, semua tak sabar nak kawen..wahaha... jangan marah arr..kalau tak jumpa mana mana teruna,, yang tak teruna pun ada...hahaha..adehh adehh.. (kene cubit la pulakk!!)

5 comments:

haah kan. blogger pompuan sekarang sume gatal2 nak kawen kan? hahaha... dush2.. terasa i tau... =P

hah gatai2 ea.. mcm betul gak tu.. HAHAHAH.. >.<"

ikshh3x..khalis ni..salah2x..segelintir jer yg gatai nak kwin....~ sy lmbat lagik..bla bla bla lalalalalala :p

cuak aku bro...kih kih kih

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...