Gambar Permandangan Menarik : Pantai Hitam di Iceland

Menjadi tumpuan banyak filem sci-fiksyen, pantai pasir hitam memang lain dari yang lain. Bersesuaian dengan namanya, tiada pasir seumpama tepung seperti di Pulau Tioman... yang ada hanyalah pasir hitam.

Terletak di Vik, Iceland,pasir hitam sebenanya ialah hasil campuran letusan lava gunung berapi dan lumut.lumut.. memang unik.














Tapi pasir, ini tak berbahaya..subur lagik.. tapi tak taula kenapa takde gambar orang mandi kat sini..

Comments

MFI said…
memang warna hitam ke?
cantek....subur...sesuai tuk pertanian neh...

http://aniqahayyu91.blogspot.com/2011/07/taik-buleh-jadi-daging-steak.html
tringat klip video westlife.1st time tgk pantai pasir itam dlm vid tu

Hadiah
Aiza Hamid said…
memang sah cantik ! hahaha
Areen said…
xde gmbr org mndi ye bro...hehe ^_^
Safwan Saufi said…
tengok la ombaknya. Camna nak mandi ombak cenggitu

Popular Posts