Pages

Support Penaja

Friday, July 29, 2011

Gambar Permandangan Menarik : Pantai Hitam di Iceland

Posted by mykhalis On 8:15 PM 6 comments

Menjadi tumpuan banyak filem sci-fiksyen, pantai pasir hitam memang lain dari yang lain. Bersesuaian dengan namanya, tiada pasir seumpama tepung seperti di Pulau Tioman... yang ada hanyalah pasir hitam.

Terletak di Vik, Iceland,pasir hitam sebenanya ialah hasil campuran letusan lava gunung berapi dan lumut.lumut.. memang unik.














Tapi pasir, ini tak berbahaya..subur lagik.. tapi tak taula kenapa takde gambar orang mandi kat sini..

6 comments:

memang warna hitam ke?

cantek....subur...sesuai tuk pertanian neh...

http://aniqahayyu91.blogspot.com/2011/07/taik-buleh-jadi-daging-steak.html

tringat klip video westlife.1st time tgk pantai pasir itam dlm vid tu

Hadiah

memang sah cantik ! hahaha

xde gmbr org mndi ye bro...hehe ^_^

tengok la ombaknya. Camna nak mandi ombak cenggitu

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...