Pages

Support Penaja

Tuesday, July 26, 2011

Gambar Comel : Haiwan paling popular di youtube ( YT )

Posted by mykhalis On 12:24 PM 7 comments

Memperkatakan tentang haiwan nan satu ni memang susahla.. sebab secomel manapun haiwan ini, ianya tetap bukan alasan untuk membelanya. Apa lagi untuk suka suka.. Haiwan ini dibenarkan untuk kita jaga demi keselamatan.

Kenapa binatang ini jugak yang dah ramai orang islam buat main? Bukan Khalis nak mempertikaikan sifat menyayangi haiwan..sedangkan kalau kambing korang mandikan.. bawak main.. peluk cium akan jinak jugak.. tak percaya? sebab korang tak pernah cuba.. sila YT kalau nak tengok kambing yang jinak..memang ada.

Tapi Khalis kongsikan nipun sebab memang rasa binatang ni comel sangat.. harap tak marah la ek Khalis kongsikan gambar ini..











Tapi semenjak pemergian PIPI.. Khalis rasanya takkan bela sebarang haiwan lagi..tak tahan nak mengenangkan dia pergi..

7 comments:

da mcm bulu bear lak . hehe

comel gila r...lagi satu..maru! pon popular jugak dkt yt...=D

la,,ingatkan maru yg paling femes. hehe

terlalu comel..geramnya

comeynya...nak gmbo kucing comey lak... khalis jgn sedih2 na~ kita pun dah kehilangan bloody~ huhuhuhuhuhu
:((

mungkin yg khalis nmpak org bela dog ni ikutan mazhad lain. :)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...