Gambar Comel : Haiwan paling popular di youtube ( YT )

Memperkatakan tentang haiwan nan satu ni memang susahla.. sebab secomel manapun haiwan ini, ianya tetap bukan alasan untuk membelanya. Apa lagi untuk suka suka.. Haiwan ini dibenarkan untuk kita jaga demi keselamatan.

Kenapa binatang ini jugak yang dah ramai orang islam buat main? Bukan Khalis nak mempertikaikan sifat menyayangi haiwan..sedangkan kalau kambing korang mandikan.. bawak main.. peluk cium akan jinak jugak.. tak percaya? sebab korang tak pernah cuba.. sila YT kalau nak tengok kambing yang jinak..memang ada.

Tapi Khalis kongsikan nipun sebab memang rasa binatang ni comel sangat.. harap tak marah la ek Khalis kongsikan gambar ini..











Tapi semenjak pemergian PIPI.. Khalis rasanya takkan bela sebarang haiwan lagi..tak tahan nak mengenangkan dia pergi..

Comments

puteri ain said…
da mcm bulu bear lak . hehe
Wanie Affandi said…
comel gila r...lagi satu..maru! pon popular jugak dkt yt...=D
cik sakdi said…
la,,ingatkan maru yg paling femes. hehe
MFI said…
terlalu comel..geramnya
lisa lis said…
comeynya...nak gmbo kucing comey lak... khalis jgn sedih2 na~ kita pun dah kehilangan bloody~ huhuhuhuhuhu
:((
Rai said…
mungkin yg khalis nmpak org bela dog ni ikutan mazhad lain. :)

Popular Posts