Gambar Lucu : Lagi papan tanda yang tidak munasabah


Siapala nak streka baju masa tengah pakai..heh

Kirenya tak payah buatlakan papan tanda nie?

Udahla Pitbull..siap jangkitan Aids lagi?jahat gile

im dead and who must pay for the fine??


Jujur camni yang kita nak..

Laa..kenapa buat untuk hari jadi pertama?

Ingat tue..bukan untuk dimakan

Tempat betul memakai topi


Siapa berjalan masa tidur sila letak alat ni jauh jauh


Rasanya lagi dilarang lagi dibuat

Adakala papan tanda yang pelik pelik ni dibuat kerana untuk menarik perhatian.. yerla..manusia ni memang suka ambil mudah.. Sila jangan merokok!! ingat perokok nak dengar ke? jadi mungkin cara kreatif diperlukan untuk menyampaikan maklumat..


Comments

cik sakdi said…
do not eat ipod. kahkah
Cik TeN10 said…
plg kelakar yg hair dryer tu.. kelakar sgt2.. sape ehh suke jalan malam2 smbil tido ?? hahaha adoii senak perut tgk sign board yg lucu lg meraik nih.. tp betul jugak pe khalis ckp tu.. bnda remeh temeh.. dia cri cara yg unik utk tarik perhatian org awam kan.. >.<
cikida said…
kui3,adooo je la..=p
~~Ticer Wann~~ said…
adoiiii bakpe la ada sign camni...

Popular Posts