Pages

Support Penaja

Thursday, July 28, 2011

Justin Bieber : Ayah saya sama cam saya..ada tatoo yahudi..

Posted by mykhalis On 12:49 PM 12 comments

 Ikhlas Khalis katakan.. seikhlas ikhlasnya.. Khalis suka dengan lagu baby..hehe.. tak terukkan pengakuan ni?  tapi yang pasti.. Khalis suka sebab budak pompuan dalam vklip tu je..



hari ini dalam paper dailymail... ayah JB( Khalis tak tahu ayah dia ada,, ingatkan mak je) sama sama telah meniru anaknya buat tatoo yang merupakan tulisan hebrew iaitu tulisan yahudi.

Mereka memilih untuk menulis 'Yeshua,' yang membawa makna Jesus..




Apa kejadahnya bapak dia nie kan? Sepatutnya dia bagi contoh kat anak.. sekarang kerana anak berduit dia pulak yang ikut anak dia..yang paling kelakar..mereka cam tak tahu je orang Yahudi ni ajarannya tetap tidak menerima tatoo.. kerana asasnya sama iaitu.. tatoo merupakan perbuatan menyakitkan diri.

Khalis cuma nak cakap.. bodoh punya bapak!! dah la muka cam budak2 je

12 comments:

hahahaha..adoii..gelak dgn ayat khalis ni "Khalis cuma nak cakap.. bodoh punya bapak!! dah la muka cam budak2 je" mana nak tumpah kuah kalo x kat spegeti kan..dats y JB pun baby face,,wakakakaka

hahahaha...bapak die baby face.=PP

baby face ker? erkk..haha :P

marah die lagi..marah!!
hahaha...



wooo..selena gomez.mencikk!!

@azri malas dah,,degil JB nie

@sutera bapak nak duit anak je kot

patutnya bapak borek anak rintik..tp ni da terbalik da :p

malu jah.. adoi bah oii

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...