Justin Bieber : Ayah saya sama cam saya..ada tatoo yahudi..

 Ikhlas Khalis katakan.. seikhlas ikhlasnya.. Khalis suka dengan lagu baby..hehe.. tak terukkan pengakuan ni?  tapi yang pasti.. Khalis suka sebab budak pompuan dalam vklip tu je..



hari ini dalam paper dailymail... ayah JB( Khalis tak tahu ayah dia ada,, ingatkan mak je) sama sama telah meniru anaknya buat tatoo yang merupakan tulisan hebrew iaitu tulisan yahudi.

Mereka memilih untuk menulis 'Yeshua,' yang membawa makna Jesus..




Apa kejadahnya bapak dia nie kan? Sepatutnya dia bagi contoh kat anak.. sekarang kerana anak berduit dia pulak yang ikut anak dia..yang paling kelakar..mereka cam tak tahu je orang Yahudi ni ajarannya tetap tidak menerima tatoo.. kerana asasnya sama iaitu.. tatoo merupakan perbuatan menyakitkan diri.

Khalis cuma nak cakap.. bodoh punya bapak!! dah la muka cam budak2 je

Comments

CikRangers (CR) said…
hahahaha..adoii..gelak dgn ayat khalis ni "Khalis cuma nak cakap.. bodoh punya bapak!! dah la muka cam budak2 je" mana nak tumpah kuah kalo x kat spegeti kan..dats y JB pun baby face,,wakakakaka
Wanie Affandi said…
hahahaha...bapak die baby face.=PP
is_isaac said…
baby face ker? erkk..haha :P
azrijohan said…
marah die lagi..marah!!
hahaha...



wooo..selena gomez.mencikk!!
[sutera kasih] said…
bapak ke kalo cmtu?
mykhalis said…
@cr geram sangat2
mykhalis said…
@wanie babyface ke?
mykhalis said…
@is perli je tue
mykhalis said…
@azri malas dah,,degil JB nie
mykhalis said…
@sutera bapak nak duit anak je kot
chii said…
patutnya bapak borek anak rintik..tp ni da terbalik da :p
amna said…
malu jah.. adoi bah oii

Popular Posts