Pages

Support Penaja

Monday, July 25, 2011

Fakta Menarik : Pekerjaan artis sebelum popular

Posted by mykhalis On 8:52 AM 9 comments

Masa depan dalah sesuatu yang sangat tak pasti. Hari ini sebelah mata..esok lusa orang itu menjadi lebih hebat dari kita. Kalau di dalam negara kita sendiri.. artis yang kaya raya sekarang latar belakang mereka sangat jauh berbeza dari dunia seni.. Nabil.. Zizan.. Mawi..apakah pekerjaan mereka sebelum popular dulu?

Bagaimana jutawan jutawan di Malaysia pula..sebelum mereka jadi jutawan,apakah pekerjaan mereka? tapi itu kemudian hari..hari ini Khalis nak kongsikan pekerjaan yang dilakukan oleh bintang Hollywood sebelum mereka jadi jutawan dengan lakonan sahaja.

Brad Pitt merupakai mascot kedai makan sebelum ianya dikenali

Jim Carrey mungkin masih mencuci bangunan seandainya bakatnya tidak disedari

Ashton Kutcher,suami pada MILF Demi Moore  menjadi seorang penyelidik di Universiti dia belajar

Orang tua yang maintain tua dari 20 tahun lepas..Sean Connery pada mulanya seorang pembina rumah

Rod Steward pula merupakan seorang penggali kubur

Mr Ford merupakan seorang tukang kayu


Hero pendek Tom Cruise pula sedikit lagi nak ditauliahkan jadi rahib profesional sebelum jadi orang seni

Siapa sangka budak surat boleh jadi ikon seni Hollywood

Obama sudah muak makan Buskin Robbin kerana masa dulu2 dia adalah Maskotnya
 Sekarang apa pekerjaan korang? tak puas hati? seronok? apa sahaja perasaan kita dengan pekerjaan sila lakukan dengan ikhlas. Kalau tak suka camne ngan bos kena sabarla kalau dia yang memberi gaji. Kalau tak suka berhenti je..Baru betul-betul hebat,,ye tak? Khalis tak cakap siapa-siapa.. teringat kat diri sendiri masa kerja tukang masak kedai mamak dulu..Hampeh punya tauke.. kalau tak berhenti sekarang agaknya tengah masak lagi..

9 comments:

ashton kutcher cam hebat jer....hahahha

uikshhh..xsngka obama dulu maskot buskin robbin~ hehehe...senyum pagi2x..><

diowang boley buat lebih dari 1 pkerjaan itu hebat ! kerja dngan ikhlas & b'syukur dngan rezekiNya =)

jap2 bayangkan bradpitt pakai maskot ayam. comelnyeeee. ekekke

mee goreng satu abg khalis...hehehe

haha. tak menahan obama. agaknya dulu hari2 dia makan aiskim.

haha. klaka.. tp dorang cam xkesah je keje pape pun.. kalau org kita memilih kan.. hahah

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...