Pages

Support Penaja

Friday, July 29, 2011

Rekaan Kreatif : Peralatan yang diinspirasikan oleh tembikai

Posted by mykhalis On 2:34 PM 12 comments

Pada bulan puasa yang tiba tak sampai sejuta minit lagi.. antara godaan yang Khalis tak sanggup nak hadapi ialah melihat budak-budak makan tembikai. Lagi lagi warna merah menyala.. pergghhh..

Kalau bagi golongan isteri isteri, mak mak.. dugaan mereka ialah apabila buat kuih raya.. macam Khalis masa kanak kanak dulu..tak tahan.. tengok tepung yang baru lepas terap,, pergh.. bau dia wangi.. memang ada curi la..hehe..ingat! ini cerita masa dulu..masa kanak kanak..dah besar tak buat dah,.,betull...

Jadi,, rekaan buah tembikai ini sangatlah tidak sesuai dipakai atau digunakan pada bulan puasa..Khalis takut tak dapat tembikai pemakainya Khalis ngap..hehe











Dalam banyak banyak kat atas yang mana korang ngap?hehehe

12 comments:

heheh nak payung tembikai tu, letak dlm kete.. ehehe BTW lame x singgah kt blog khalis.. da smggu bz je :D

mestilah sebat yang kasut nike tu. setakat bibir n kuku awek, kite tolak tepi je.. haha

ngap bibir...santekkkk sangat...macam kek p0n adeee

http://aniqahayyu91.blogspot.com/2011/07/bapa-ayah-papa-daddyseterusnya.html

Ngap gambar no. 4! Yeah! Cool seyh!

wahhhhhhhh,cantik gila design depa ! tenkibaiiiiiiiiiiiiiiii pon ley wat inspiration kan :D

yang payung tu best..
*saya pernah nampak shawl yg bermotifkan TEMBIKAI. hehe.. lucu ^^

lawany kasut vans tu, nak 1 mykhalis...heheh *dgn muka tak taw malu

kasut vans sgt cantek!! nak satu!!! hehe

suke la payung tu!!

eye shadow pun lawa gak

dill.

hohohohoho..ramadhan nnti khalis dah xboleh letak gmbo no tiga..hehehe..nnti ilang pahala puasa..letak gmbo makanan xpa..><

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...