Rekaan Kreatif : Peralatan yang diinspirasikan oleh tembikai

Pada bulan puasa yang tiba tak sampai sejuta minit lagi.. antara godaan yang Khalis tak sanggup nak hadapi ialah melihat budak-budak makan tembikai. Lagi lagi warna merah menyala.. pergghhh..

Kalau bagi golongan isteri isteri, mak mak.. dugaan mereka ialah apabila buat kuih raya.. macam Khalis masa kanak kanak dulu..tak tahan.. tengok tepung yang baru lepas terap,, pergh.. bau dia wangi.. memang ada curi la..hehe..ingat! ini cerita masa dulu..masa kanak kanak..dah besar tak buat dah,.,betull...

Jadi,, rekaan buah tembikai ini sangatlah tidak sesuai dipakai atau digunakan pada bulan puasa..Khalis takut tak dapat tembikai pemakainya Khalis ngap..hehe











Dalam banyak banyak kat atas yang mana korang ngap?hehehe

Comments

Nuraizat said…
heheh nak payung tembikai tu, letak dlm kete.. ehehe BTW lame x singgah kt blog khalis.. da smggu bz je :D
cik sakdi said…
mestilah sebat yang kasut nike tu. setakat bibir n kuku awek, kite tolak tepi je.. haha
ngap bibir...santekkkk sangat...macam kek p0n adeee

http://aniqahayyu91.blogspot.com/2011/07/bapa-ayah-papa-daddyseterusnya.html
Wahida said…
Ngap gambar no. 4! Yeah! Cool seyh!
meaw said…
wahhhhhhhh,cantik gila design depa ! tenkibaiiiiiiiiiiiiiiii pon ley wat inspiration kan :D
amna said…
yang payung tu best..
*saya pernah nampak shawl yg bermotifkan TEMBIKAI. hehe.. lucu ^^
Aiza Hamid said…
lawany kasut vans tu, nak 1 mykhalis...heheh *dgn muka tak taw malu
is_isaac said…
kasut vans sgt cantek!! nak satu!!! hehe
dill said…
suke la payung tu!!

eye shadow pun lawa gak

dill.
lisa lis said…
hohohohoho..ramadhan nnti khalis dah xboleh letak gmbo no tiga..hehehe..nnti ilang pahala puasa..letak gmbo makanan xpa..><
Anonymous said…
vans......best!

Popular Posts