Gambar Ngeri : Model Kurus kering

Khalis melihat perempuan yang terlalu kurus adalah wanita yang terseksa.. Demi cantik ( yang mereka sahaja rasakan cantik ) wanita kurus ini begitu menjaga apa yang mereka makan. Adakala seharian mereka dibekalkan dengan susu kocak ataupun minuman blender yang terdiri dari pelbagai jenis buah buahan atau herba.

Apa pendapat korang? adakala cam tak logik je kalau tengok butik baju ambil model kurus kering memperagakan pakaian mereka sedangkan realitinya, pengguna bukanlah memiliki kekurusan cam model..betul tak?









Tapi alang alang nak kurus kering lehla jadi cam kat bawah ni.. hehehe



Comments

Rai said…
dh mcm org somalia tak ckp mkn aku tgok. haishh.....


**aku ni dpt turun perot yg moncet ni pun dh suke.. hahahahaha....
bedpet said…
subhanallah! kurus yg amat!! ngeri tengok. kalau tempat diorg ade taufan, kompom model2 ni terbang dulu.
yatie Awang said…
kurus sangat tu, tak sesuai langsung, tapi kakak nak ketawa untuk gambar bawah sekali hihi
nak jadi yg macam last picture !
HAHAHA ;D
MFI said…
totally boned!! hahaha..hodoh bebenor rupanya
AdD said…
gmbr 2nd nampak mcm org somalia...
Anonymous said…
order tramadol online without prescription tramadol 50 mg buy uk - tramadol dosage dental pain
Anonymous said…
valium diazepam diazepam online usa - diazepam dosage 4 mg
Anonymous said…
order valium no prescription valium sale online india - valium and methadone drug interactions
Anonymous said…
ativan 2mg ativan overdose cats - ativan vs xanax mg
Anonymous said…
generic xanax alprazolam 0.5mg drug test - xanax and wine effects
Anonymous said…
buy diazepam without prescription where to buy diazepam usa - diazepam 2 mg uses
Anonymous said…
cheap generic ativan ativan how fast does it work - ativan dosis
Anonymous said…
buy generic ativan ativan side effects and withdrawal - ativan withdrawal symptoms in infants
Anonymous said…
xanax anxiety xanax withdrawal forum - xanax 2mg cheap
Anonymous said…
ativan online ativan addiction - ativan recreational dose
Anonymous said…
buy generic valium buy valium online mexico - valium effects dogs
Anonymous said…
buy ambien generic form of ambien cr - ambien side effects funny
Anonymous said…
buy soma online generic soma carisoprodol - carisoprodol 350 mg dosage

Popular Posts