Gambar Menarik: Seni melalui ciuman

Maaf kerana kelambatan dan kekurangan update di hujung minggu.Kami anak beranak di serang cekenit.. tak tahu nak mengadu kat siapa.. tapi memang tak tahu mana datangnya cekenit cekenit( sengkenit) ni.. dah la kecik.. menghisap darah.. macam macam tempat.. dari ketiak.. kepala.. dalam telinga.. arghh.. sangat sakit ooo

Natalie Irish dari Texas pada mulanya mencuba lipstik yang dihadiahkan oleh kawan kawannya.. kemudian dia cuba melukis guna lipstik.. tak berpuas hati..dia cuba gunakan bibirnya pulak..dan hasilnya? seksii..hee










Comments

cik sakdi said…
peh cantik gler, tp jenuh la nak cium2 je. haha
yatie Awang said…
kretifkan...dengan guna bibir pun dah jadi poster besar
melody mocker said…
wahh..
muka saya mampu jadi kanvas lukisan kalo dia berminat..
hoho!
lisa lis said…
fuyooo....gila la...tbaik nya seni~

Popular Posts