Pages

Support Penaja

Sunday, July 24, 2011

Gambar Menarik: Seni melalui ciuman

Posted by mykhalis On 1:37 PM 5 comments

Maaf kerana kelambatan dan kekurangan update di hujung minggu.Kami anak beranak di serang cekenit.. tak tahu nak mengadu kat siapa.. tapi memang tak tahu mana datangnya cekenit cekenit( sengkenit) ni.. dah la kecik.. menghisap darah.. macam macam tempat.. dari ketiak.. kepala.. dalam telinga.. arghh.. sangat sakit ooo

Natalie Irish dari Texas pada mulanya mencuba lipstik yang dihadiahkan oleh kawan kawannya.. kemudian dia cuba melukis guna lipstik.. tak berpuas hati..dia cuba gunakan bibirnya pulak..dan hasilnya? seksii..hee










5 comments:

peh cantik gler, tp jenuh la nak cium2 je. haha

kretifkan...dengan guna bibir pun dah jadi poster besar

wahh..
muka saya mampu jadi kanvas lukisan kalo dia berminat..
hoho!

fuyooo....gila la...tbaik nya seni~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...