Wordless adalah sangat bosan

Bosan rupanya sekadar post gambar je kan? Rasa cam bisu je sehari suntuk.. Tapi Khalis geram takde orangpun nak tegur ejaan Wednesday Khalis.. adakah semua mendalami makna sah dan tak sah maka tidak ada orangpun nak kutuk..

Bukan apa.. Khalis ada teringat satu kata kata.. yang mana menyebut ,,
"kalau kita tak ditegur bukan bermakna kita betul..tapi mungkin orang malas nak tegur"

Khalis juga lupa nak bagitau 2 benda.. pertama pada segmen.. pemenang.. Khalis tak boleh nak review hari-hari.. nanti hilang ekslusifnya.. Jadi Jangan bimbang.. Khalis akan wat perlahan lahan dan Khalis akan review semua sekali yang join.. Yup.. ada 35 penyertaan untuk segmen 3 hari Khalis dan Khalis syukur sangat..

Kedua.. Khalis suka sangat sebab salah seorang sahabat blogger Khalis dah bertudung.. kalau tak silap Khalis.. dari awal Khalis kenal dia, dia tidak lagi bertudung.. tapi nampaknya.. dia memiliki kekuatan untuk bertudung? Dia tahu siapa dirinya.. Khalis rasa bangga sangat dengan dia.. Gambar-gambar freehair diapun Khalis tak nampak dah..

Selama Khalis hidup..dah ramai sahabat yang sama-sama  bermain..sama-sama  belajar telah pergi dulu.. dan Alhamdulillah..tiada yang buruk yang mereka tinggalkan.. tak macam blog Khalis..seandainya Khalis pergi.. banyak gambar tak senonoh.. ARghhh..seram sejuk la pula mengingati mati ni..Sori sori..

Selamat malam semua.. semoga kita jumpa lagi esok dengan entry2 yang bercakap pulak.. ikhlas Khalis nak cakap.. Wordless buatkan Khalis sunyi je hari ni,, terasa cam bisu satu hari..

Semoga hari esok lebih baik dari hari ini..

Comments

puteri ain said…
siapa khalis ? :) alhmdlh :)
Azura Mendezz said…
laa..ade spelling error ke??
Sumpah Cik Mendezz xpasan..
tgk ada new n3 jek Dezz terus tgk pix.. =P

Yup..4 dat woman..
I hope she'l b strong..
after she failed so much b4..
pray her luck..Aminn~~ =)
lisa lis said…
hehehe..khalis bukan xmo tgur, nama pun sah dan xsah, lagipun khalis kdg2 da taip salah ejaan hehehehehe~ nak tgur tp segan..hehehehe~ len kali kalu sy nampak sy tegur na~
MFI said…
baru nak komplen pasal review pemenang segmen khalis tu..nampaknya tak jadi la sbb khalis da bagitau sebabnya..hehehe..

btol tu..agak bosan kalau post something pastu takde words..
Mek Onie said…
waaaaaaaa, sape la gadis bertudung tu kan, alhamdulillah :D

Popular Posts