Pertandingan Pelik : Telinga siapa yang paling kuat

Dah ada orang mula membeli kain untuk dibuat baju raya ke? hehe.. Isteri Khalis tak menang tangan la musim raya ni..Ambil murah je.. Selai RM23- RM25.. Bukan sebab tak pandai tau..tapi sebab menjahitpun kat rumah je.. Bukan nak promote.. sebab tempahan dah ditutup.. cuma nak citer yang bila dah nak masuk bulan pose ni,, ada benda yang boleh di jimat-jimatkan lah ek..

Kadang-kadang.. bila bulan puasa masa rehat, cam takde kerja nak buat je..pada sesiapa yang cuba khatam Al-Quran moga kuatkan semangat.. apa yang biasa Khalis lalui,, hari pertama 10 helai.. hari kedua 8 helai.. masuk hari ke tujuh setengah muka.. lepas tu tak larat dan tak habis..hmm.. sama-sama la beringat-ingat..

Pernah tak korang tengok pertandingan tarik telinga? Bukan yang guna tangan.. itu pernah jugak Khalis main.. bersama pasangan pegang telinga tarik kuat-kuat.. Siapa yang surrender di kira kalah.. tapi yang macam kat bawah ni.

yang ini nampak lagi perit je.. jadi petang-petang hari, dari layan ngantok cuba main benda ni..wahahha

Comments

cik sakdi said…
peh ade yang tercabut tu mcm dalam cter laksamana doremi. wakaka
Miss A said…
takottt! haha merah gile telinge dorg!

Popular Posts