Kisah Sadis : Pertemuan semula pasangan sumbang mahram ayah dan anak

Si anak.. Nicola Yates

Ianya bermula apabila si anak mencari ayah kandungnya. Setalah bertemu, mereka semakin rapat dan kerana kemesraan itu akhirnya anak dan ayah ini telah menjalinkan hubungan seks. Ditakrifkan sebagai hubungan umpama dua kekasih..akhirnya perbuatan si anak terbongkar juga apabila keluarganya mendapati perubahannya yang ketara.

Si bapa: Andrew Butler

Mereka dipisahkan dan dipenjarakan.Bukannya sekali, tapi dua kali. Kali pertama si anak perempuan dikenakan perkhidmatan kemasyarakatan sehingga 18 bulan dan si ayah pula penjara selama 4 bulan.

Di mahkamah Birmingham inilah pasangan ini mengaku melakukan hubungan seks

Namun ianya tidak terhenti di situ sehinggalah sekali lagi anak bertindak gila dengan memperkenalkan teman lelakinya pada ahli keluarga.. Rupanya 'teman lelaki' ialah si ayah. Kita boleh pandang hina dan jijik..tapi mereka tiada bimbingan agama yang sempurna. Walaubetapa bertoleransi kita sesama agama lain..Agama yang paling sempurna dan lengkap ialah agama islam..Namun begitu di Malaysia berlambak lambak kes sumbang mahram.. Adik beradik.. ibu anak.. paling hampir tapi dihalalkan ialah program mari menari. Yup ianya halal untuk bersentuhan adik beradik..tapi berpelukan?dukung mendukung?disaksikan ramai orang? sudah hilang maruah diri agaknya..

Nak baca berita gila ni boleh di sini

Comments

MFI said…
dah tak pelik da...makin banyak kes macam ni berlaku..
Azura Mendezz said…
Sebab tu jgn nk pisah2kan anak2 dgn bekas suami/isteri bila dh bcerai..
selagi ley jumpa tu kasik la jumpa..ini kira mangsa la jugak ni..
sebab dh cintan cintun bru tau ayah dia..
kalo awal2 dh tau mesti xcanni..kan??
Puan Kutu said…
eh si azura tu biar betul..bkn dia dh tau khalis tp nk bercinta jugak..sedangkan kt malaysia pun byk nie kan pula barat..:)
Azura Mendezz said…
Iye..betul I ckp ni..
mula2 kan dia tgh cri ayah kandung dia..
tp sebab xpernah jumpa..perasaan dia weng la..
kalo dr awal2..dr kecik dh tau..mungkin xmcm ni.. =)
Areen said…
hello hello, ayat kat atas tu camni "Setelah bertemu, mereka semakin rapat dan kerana kemesraan itu akhirnya anak dan ayah ini telah menjalinkan hubungan seks" so masing2 dah kenal bapak,anak tp sendiri suda terlebey feeling!yakkkks

Popular Posts