Gambar Menarik : Bila ribut pasir melanda bandar

Cuba tengok gambar ni, bayangkan korang jurugambar,, camne?


Inilah ribut pasir yang melanda Pheonix pada 5 julai yang lalu di mana melumpuhkan sistem pengangkutan awam terutama penerbangan.Menurut penduduk kawasan setempat..Inilah ribut pasir terbesar yang pernah mereka alami.
















Sedar tak sedar 2 minggu sahaja bulan Ramadhan akan tiba.. dah habis ganti dah semua?hehe

Comments

H.J said…
kat saudi pernah j gak macam ni..tp tak lah seteruk ni
Far8 budak baik said…
dasyat gile ribut gituu.
menakutkan kot..
huh..
misz farahniza said…
teruknya..
mcm 1 bndar hilang dlm ribut tuh..
ArulchelseA said…
cuak aku bro... kih kih kih..
Anonymous said…
da lama ganti...hehe
nelly said…
Fuh ! dahsyat giloo !
cik sakdi said…
nape la diorang leh lepak minum2 ag tu? huhu
cikida said…
wuishh,,dasatnye...cam tu sekali....tkot gakk pon ade..
Arpiiz said…
owh, rasanya ribut ni yang masuk berita hari tu..
erkkk...nmpak menakutkan ribut pasir tu
yatie Awang said…
doa orang selambe je kan, tak takut pun

Popular Posts