Pages

Support Penaja

Sunday, July 17, 2011

Gambar Menarik : Bila ribut pasir melanda bandar

Posted by mykhalis On 10:15 AM 11 comments

Cuba tengok gambar ni, bayangkan korang jurugambar,, camne?


Inilah ribut pasir yang melanda Pheonix pada 5 julai yang lalu di mana melumpuhkan sistem pengangkutan awam terutama penerbangan.Menurut penduduk kawasan setempat..Inilah ribut pasir terbesar yang pernah mereka alami.
















Sedar tak sedar 2 minggu sahaja bulan Ramadhan akan tiba.. dah habis ganti dah semua?hehe

11 comments:

kat saudi pernah j gak macam ni..tp tak lah seteruk ni

dasyat gile ribut gituu.
menakutkan kot..
huh..

teruknya..
mcm 1 bndar hilang dlm ribut tuh..

cuak aku bro... kih kih kih..

Fuh ! dahsyat giloo !

nape la diorang leh lepak minum2 ag tu? huhu

wuishh,,dasatnye...cam tu sekali....tkot gakk pon ade..

owh, rasanya ribut ni yang masuk berita hari tu..

erkkk...nmpak menakutkan ribut pasir tu

doa orang selambe je kan, tak takut pun

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...