Gambar Lucu : Wajah penerjun papan anjal di kejohanan Dunia FINA

Khalis pernah la tengok orang terjun dari papan anjal.. Malah Khalis ingat lagi peserta dari China dia terjun tu bila masuk dalam air,,tak mercik pun.. macam terus ditelan air.. Tapi kalau tengok SUKMA.. gedebushh..kalau Khalis terjun lagikla kot...bergelora kolam..hehe

Inilah gambar yang ditangkap oleh wartawan dailymail dalam kejohanan kali ini.. Punya la laju diorang terjun sampai muka diorang jadi kelakar gile..hehehehe..




 














pss  baru je tengok bintang emas.. Ada jugak bakat orang orang lama ni kan?

Comments

is_isaac said…
kelakar nye, macam muka nak tahan buang 'erk' jek, hahahaha..
kucarkacir said…
hahaha..lawak la muka depa ni..
Puan Kutu said…
hahaahaha gelak guling2!
Shaherah said…
hahahah.. tanpa dieorang sedar tu.. >.<"
lisa lis said…
hahahahha..sampai cam tu sekali kah3x..... kelakar2x.....
Wanie Affandi said…
tarikan gravity yang dasat...heheheh
Areen said…
btol eh camtu?dasat wooo hihi

Popular Posts