Pages

Support Penaja

Friday, July 22, 2011

Gambar Lucu : Wajah penerjun papan anjal di kejohanan Dunia FINA

Posted by mykhalis On 11:26 PM 8 comments

Khalis pernah la tengok orang terjun dari papan anjal.. Malah Khalis ingat lagi peserta dari China dia terjun tu bila masuk dalam air,,tak mercik pun.. macam terus ditelan air.. Tapi kalau tengok SUKMA.. gedebushh..kalau Khalis terjun lagikla kot...bergelora kolam..hehe

Inilah gambar yang ditangkap oleh wartawan dailymail dalam kejohanan kali ini.. Punya la laju diorang terjun sampai muka diorang jadi kelakar gile..hehehehe..




 














pss  baru je tengok bintang emas.. Ada jugak bakat orang orang lama ni kan?

8 comments:

kelakar nye, macam muka nak tahan buang 'erk' jek, hahahaha..

hahaha..lawak la muka depa ni..

hahahah.. tanpa dieorang sedar tu.. >.<"

hahahahha..sampai cam tu sekali kah3x..... kelakar2x.....

tarikan gravity yang dasat...heheheh

btol eh camtu?dasat wooo hihi

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...