Gambar Menarik : Burger seberat 325 kg

Khalis ada teka teki.. Apakah perbezaan antara hamburger dan burger:? Kalau nak tau jawapannya selepas habis semua gambar k:?

Mengambil masa sehingga 14 jam untuk memasak daging sahaja merupakan cabaran untuk menyiapkan buger ini. Ianya adalah satu aktiviti kebajikan untuk mengumpul dana bagi masyarakat terbiar di situ.

Kalau kita, keropok lekor terpanjang.. nasi kawah terbesar.. tapi bila tengok burger sebesar ni memang terliur gakla.. Harap harap ada la kat Malaysia wat aktiviti camni.. Bertambah ramai la orang gemok..ish ish ish...







tak la.. dah hilang selera bila tengok gambar last ni.. Inilah jadinya kalau lelaki masak.. terabur habis!! dah tau dah jawapan perbezaan antara hamburger dan burger:? Khalis ambik jawapan nipun kat yahoo answers tau.. dan mengikut yang paling banyak vote ialah.. sama sahaja.. cuma burger perkataan untuk orang yang malas nak sebut ham dan sebenarnya orang amerika mengada-ngada je sebut hamburger,, diaorang kan nak lain dari orang.. orang lain berat ikut kg diorang ikut pauns.. orang lain jarak kira kilometer..diorang ikut batu.. orang lain main bola sepak.. diorang main bola sepak amerika,, ngade ngade betol

Comments

eiii....gmbar last 2.....ilang selera...dah macam birai tong sampah kat blakang restoran pasta...huhuhuhu
HeiYzZ RoSLaN said…
hamburger 2 burger ayam kot.. ntah la..haha -..-
hehehe....ngade kan...
erkk besarnyer burger.. xlalu nengok pic last tu
Anonymous said…
alprazolam mg ever bought xanax online - how much xanax and alcohol to overdose
Anonymous said…
diazepam 10mg diazepam 2mg buy online - diazepam 10 mg sale
Anonymous said…
ambien without a rx zolpidem side effects hair loss - ambien side effects hiccups
Anonymous said…
buy lorazepam ativan dosage liquid - ativan toxicity
Anonymous said…
diazepam overdose overdose of diazepam in dogs - what is diazepam for dogs
Anonymous said…
ativan online considered overdose ativan - side effects for ativan
Anonymous said…
alprazolam mg xanax clearance drug screen - buy xanax without a rx
Anonymous said…
xanax for anxiety buy xanax 1mg online - alprazolam-ratiopharm 0 5 mg tabletten
Anonymous said…
diazepam 10 mg 5mg diazepam vs 1mg xanax - 5mg diazepam how long does it last
Anonymous said…
buy diazepam online pharmacy europe diazepam - diazepam 10mg dangerous
Anonymous said…
cheap lorazepam ativan generic cost - ativan 6 mg daily
Anonymous said…
ativan drug ativan beer - ativan duration
Anonymous said…
buy ambien online ambien class b c drug - ambien cr with no prescription
Anonymous said…
soma no prescription snorting carisoprodol erowid - carisoprodol 350 mg tab qualitest
Anonymous said…
cheap ambien ambien dosage limit - ambien pill 6469
Anonymous said…
buy valium online valium 70s - 10mg valium equals much xanax

Popular Posts