Anugerah Ibrahim Ali pada pelajar UiTM

Entah apa ke rezeki Khalis menulis banyak pasal katak.. Rupanya ada cerita best nak kongsi pada katak terkenal nie..hehe.

Pejuang melayu tegar

Macamana sahabat sahabat yang belajar di UiTM? tak nak rebut peluang keemasan ni ke? Bukan senang dapat anugerah bertaraf pendekar melayu PERKASA.. Khalis seperti sedia maklum ok sahaja.. yang mana baik Khalis sokong.. Kalau nak berpeluang menang anugerah ni 4 kriteria adalah seperti berikut

Antaranya membantu merangsang pelajar bagi mengikuti program dan aktiviti berkaitan dengan peningkatan maruah dan martabat bangsa pelajar.

Kriteria lain adalah:

• Menjadi pemimpin persatuan yang berdaftar dengan Bahagian Hal Ehwal Pelajar & Alumni seperti persatuan kebudayaan, kesenian Melayu atau persatuan kebangsaan lain yang dianggap cemerlang dan berkesan di dalam atau di luar kampus
• Menjadi pemimpin atau jawatankuasa yang memperjuangkan bangsa dan budaya di luar kampus seperti GPMS, ABIM, PERKASA, GAPENA.
• Mendapat pengiktirafan dari badan-badan di luar UiTM

 Jadi apa tunggu lagi..Glemer oo.. Bentuk piala adalah tak dikelpasti mungkinkah seperti ini?
Anugerah Ibrahim Ali


Untuk berita versi sebenar di sini..

Comments

iniialahaku said…
hahaha.....xtrmampu nk kata apa....

syarat tmbhan xda ke??
pkai bju kuning ditolak pnyrtaan..hehe
Syuxer said…
kalau aku jadi penuntut Uitm tuh,aku dah awal2 reject pe2 jua tawaran dia..korang taula dia camner kan heheh...cakap cam petir tapi tindakan cam hampeh..
misz farahniza said…
saya pelajar uitm yg hanya aktif tidur dlm kelas..hik3
ArulchelseA said…
tk dpt pun anugerh tu tk p lah..

anugerah ktak afrika.. kih kih kih
kucarkacir said…
tak layak rasanya nak dpt anugerah tu..

Popular Posts