Pages

Support Penaja

Monday, July 18, 2011

Anugerah Ibrahim Ali pada pelajar UiTM

Posted by mykhalis On 4:16 PM 5 comments

Entah apa ke rezeki Khalis menulis banyak pasal katak.. Rupanya ada cerita best nak kongsi pada katak terkenal nie..hehe.

Pejuang melayu tegar

Macamana sahabat sahabat yang belajar di UiTM? tak nak rebut peluang keemasan ni ke? Bukan senang dapat anugerah bertaraf pendekar melayu PERKASA.. Khalis seperti sedia maklum ok sahaja.. yang mana baik Khalis sokong.. Kalau nak berpeluang menang anugerah ni 4 kriteria adalah seperti berikut

Antaranya membantu merangsang pelajar bagi mengikuti program dan aktiviti berkaitan dengan peningkatan maruah dan martabat bangsa pelajar.

Kriteria lain adalah:

• Menjadi pemimpin persatuan yang berdaftar dengan Bahagian Hal Ehwal Pelajar & Alumni seperti persatuan kebudayaan, kesenian Melayu atau persatuan kebangsaan lain yang dianggap cemerlang dan berkesan di dalam atau di luar kampus
• Menjadi pemimpin atau jawatankuasa yang memperjuangkan bangsa dan budaya di luar kampus seperti GPMS, ABIM, PERKASA, GAPENA.
• Mendapat pengiktirafan dari badan-badan di luar UiTM

 Jadi apa tunggu lagi..Glemer oo.. Bentuk piala adalah tak dikelpasti mungkinkah seperti ini?
Anugerah Ibrahim Ali


Untuk berita versi sebenar di sini..

5 comments:

hahaha.....xtrmampu nk kata apa....

syarat tmbhan xda ke??
pkai bju kuning ditolak pnyrtaan..hehe

kalau aku jadi penuntut Uitm tuh,aku dah awal2 reject pe2 jua tawaran dia..korang taula dia camner kan heheh...cakap cam petir tapi tindakan cam hampeh..

saya pelajar uitm yg hanya aktif tidur dlm kelas..hik3

tk dpt pun anugerh tu tk p lah..

anugerah ktak afrika.. kih kih kih

tak layak rasanya nak dpt anugerah tu..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...