Zoo Bronx menggunakan Lego untuk menggantikan haiwan

Bagaimana alam ini tanpa haiwan? Itulah yang cuba ditonjolkan oleh zoo Bronx melalui pameran zoo yang mana menggunakan Lego sebagai ganti.

Selain merupakan promosi kepada Lego sendiri sebagai permainan utama buat kanak-kanak( Siapa tak pernah main lego??boooo.hehe) ianya juga dapat menonjolkan apa yang mampu dihasilkan melalui kreativiti.

Bagi Khalis ok jugak.. teringat lak masa pergi Zoo Melaka,, tunggu persembahan Harimau.. Bila tiba masa untuk persembahan, boleh penjaga Zoo cakap harimau tak de mood.. Pergh.. dahla dah tunggu lama.. sedih oo..










Budak-budak mesti suka masuk zoo yang camni kan?

Comments

lisa lis said…
hehehe..fuhh..
nak buang penat sat..
tu yg singgah kat blog abg khalis...

kalu ada kat malaysia taman cam ni..

kompom adik2 kita berebut nak g....
MFI said…
persamaan dengan zoo yang biasa adalah "Dilarang memberi makan"

Popular Posts