Menjadi jutawan dengan mereka cipta alat mengajar kucing menggunakan tandas

Rebecca bersama anak perempuannya Lilah
Kucing ialah haiwan yang ada di mana-mana. Khalis jumpa ramai manusia yang emosinya dikawal oleh kucing. Kucing curi ikan = marah.. kucing mati = sedih..Kucing datang bila dipanggil = bangga.. kucing mengiau masa nak makan = geram.
Peralatan yang semudah 1 2 3

Khalis juga tengok kucing ini baik buruknya dari keturunannya. Maknanya kalau kucing itu diambil dari tempat yang baik..kucing yang kita dapat adalah pembersih..dan lebih mendengar kata berbanding kita ambil kucing di jalanan. Memang pengotor dan pencuri.


Kerana inilah, Rebecca Rescate mencipta tandas kucing yang mampu beli dan mudah digunakan. Apa yang Khalis nak ceritakan ialah mencari peluang dan kreativiti. Tapi kalau nak baca cerita mengenai alat ini boleh tengok di sini. Kerana ideanya Rebecca mendapat perolehan sebanyak RM3juta setahun dan mendapat perhatian Mark Burnett yang terkenal dengan rancangan realiti TV Survivor dan Apperantice untuk mencipta sebuah rancangan realiti tv.


Pada pemilik kucing camne?berminat tak? Selain dari Filem Meet the parent.. Khalis tak pernah jumpa kucing yang pandai guna tandas dan flush sendiri.hehe

Comments

dwatyKNY said…
tak leh buka video ni... tapi boleh kah kucing guna... bukan kucing biasanya akan korek pasir ker???
Puan Kutu said…
pandainya kucing klu pandai guna toilet nie.keke..
mykhalis said…
@dwaty..Khalis boleh bukak video.. pasal pasir cuba tengok gmbar peralatan 1 2 3..mula2 kucing dibiasakan dengan pasir dulu.kemudian sedikit demi sedikit kucing akan biasa ngan tandas
Ms.ze said…
wahh..kreatif la org yg mncipta alat ni..
cik sakdi said…
kucing jalanan kite x curik la bro khalis. :( eheh

Popular Posts